وبلاگ

» جاذبه های گردشگری تایلند بازار شناور

جاذبه های گردشگری تایلند بازار شناور 

شهر پاتایا را می توان یکی از برترین شهر های دنیا از نظر جاذبه های گردشگری دانست این شهر بسیار  زیبا که در کشور تایلند قرار گرفته است توانسته است سالانه تعداد بسیار زیادی از گزدشگران خارجی را به خود جذب کند. این شهر بسیار زیبا که در سال های ابتدایی قرن ۱۴ میلادی مورد استقبال عمومی قرار گرفت و بسیاری از ساکنین این کشور جنوب شرقی آسیا برای گذرندان اوقات فراغت و تعطیلات خود به این مکان سفر می کردند و می توان پاتایا را یکی از برترین مقاصد گردشگری در کشور تایلند دانست که توانسته است خود را به عنوان یکی از برترین مقاصد گردشگری در دنیا معرفی کند. پاتایا را  می شود بهشتی بر روی کره زمین دانست که دارای جاذبه های فراوان طبیعی و همینطور تاریخی می باشد و حرف های بسیار زیادی را برای گفتن دارد. شهر پاتایا دارای ساختمان های تاریخی و همینطور و سواحل بسیار زیبایی است که توریست ها و گردشگران زیادی را از سراسر این کره خاکی به خود جذب می کند و از همین رو توانسته است در صنعت گردشگری با امکانات رفاهی بسیار بالا زبان زد خاص و عام باشد و در کنار همه ی این جاذبه ها و دیدنی های منحصر به فرد و در کنار مکان های مهم تاریخی می توان پاتایا را دارای بیشترین سرگرمی ممکن در کشور تایلند دانست که انجام این ها و همینطور شرکت در فستیوال های مختلف  و سرگرم کننده این امکان را به شما می دهد که در این سفرهای تفریحی بتوانید خاطرات بسیار زیادی را برای خود و همراهناتن بسازید و این شهر این پتانسیل را دارد که این اجازه را نمی دهد که شما از سفر خود به این شهر بسیار زیبا پشیمان شوید.

جالب است بدانید که  در تور تایلند جمعیت کسانی که از شهرهای دیگر به این شهر آمده اند بسیار زیاد بوده و به عبارتی از ساکنان اصلی شهر و بومیان پاتایا بسیار بسیار بیشتر است و همین موضوع سبب شده است که تغییرات و دگرگونی های بسیار زیادی در پاتایا در طول سال های گذشته شکل گیرد. این افراد ثروت زیادی را برای تایلندی ها به ارمغان آورده اند و باعث ایجاد موقعیت های جدید شده اند. بخش زیادی از این سرمایه بر روی ساخت اماکن گردشگری ,  و همینطور توسعه زیر ساخت های مرتبط با این صنعت صرف شده است که همین موضوع سبب شده است تا این کشور بیش از پیش برای انتخاب به عنوان مقصدی هیجان انگیز تبدیل شود و ابن را باید به شما بگویم که این کشور برای انتخاب یک مقصد به عنوان سفرو هر آنچه که در آن هزینه شده است را ارزشش را دارد که به این مکان بسیار زیبا سفر کنید و به همین مناسبت پاتایا تبدیل به مقصدی فوق العاده برای بسیاری از توریست ها و گردشگران برای  سپری کردن تعطیلات و روزهایی که از همه چیز فارغ باشند تبدیل شده است. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با تعدادی از جاذبه های گردشگری تایلند و پاتایا بیشتر آشنا کنیم.

بازار بسیار جذاب شناور پاتایا

به گزارش سفر باتو ، بازارهای شناور بسیار زیادی در کشور تایلند دیده می شود که شما می توانید ما یحتاج روزانه خود را به گونه ای متفاوت می توانید تهیه کنید شما در این جا در پاتایا شاهد بازاری بسیار متفاوت از آنچه که تا کنون شاهدش بوده اید خواهید بود. اسم حقیقی این  بازار بسیار جذاب که در مناطق مختلف تایلند و در این کشور آسیایی وجود دارد و دلیل آن این است که این بازارها به چهار منطقه تایلند در شمال و در شمال شرقی و همچنین در جنوب و مرکز تایلند تقسیم شده است. هر قسمتی از بازار شناور تایلند محصولات و همینطور اقلام مختلفی را به فروش می رسانند که همه ی این موارد نمایان کننده بخش های بسیار مهمی از کشور تایلند می باشندکه از نظر فرهنگی و همینطور ایین های غذایی و فرهنگ غذایی دارای تفاوت های بسیار زیادی با یکدیگر می باشند و این امر هم به دلیل همان قسمت هایی از کشور پر جمعیت تایلند می باشد. اما چیزی که باید درباره این بازار منحصر به فرد بدانید این است که  تمامی این غرفه ها و بازار ها شناور نیستند و بعضی از این کاسبی ها در قایق هایی هستند که هیچ چیزی از مغازه های چند دهنه کمتر ندارد و انواع و اقسام اجناس را در آنها می توانید پیدا کنید تمامی این قایق ها و مغازه های شناور در طول کانال ها حرکت می کنند و بهضی دیگر از این موارد غرفه هایی ساکن در کناره های رودخانه می باشند که با جزر و مد آب کاسبی آنها نیز تحت تاثیر قرار می گیرد. برای آنکه بتوانید تجربه ای بهتر را از بازار شناور داشته باشید باید این امکان را داشته باشید که یک قایق بسیار کوچک را بتوانید کرایه کنید و بر روی این رودخانه به اب بیاندازید. در این بازار از مناطق دیدنی پاتایا هر آنچه که به فکرتان برسد را می توانید پیدا کنید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.