وبلاگ

» حسابهای آلپاری

بروکر آلپاری یکی از بهترین بروکرهای فارکس است. این بروکر به دلیل داشتن پشتیبانی به زبان فارسی بین معامله گران ایرانی محبوبیت و اعتبار خاص خود را دارد. یکی از خدمات مهمی که این بروکر به کاربران خود می‌دهد انواع گوناگون حساب تجاری است. در این مقاله به معرفی انواع حساب ها در آلپاری خواهیم پرداخت.

برای افتتاح حساب حقیقی یا آزمایشی آلپاری بعد از ورود به کابین شخصی خود از منوی سمت راست، وارد بخش افتتاح حساب شوید.

حساب فارکس در این بروکر را می توان به چهار دسته اصلی زیر تقسیم کرد.

  1. حساب مجازی (آزمایشی یا Demo)
  2. حساب های حقیقی
  3. حساب PAMM
  4. حساب باینری آپشن

حساب مجازی فارکس (آزمایشی یا Demo)

حساب غیر تجاری و یا حساب آزمایشی (Demo) یکی از امکانات مناسبی است که بروکر آلپاری در اختیار کاربران خود می گذارد. شما می توانید با ثبت نام در بروکر آلپاری و افتتاح این حساب، به شکل آزمایشی بازار فارکس را تمرین کنید. با داشتن این حساب فارکس آلپاری معامله گر می تواند از پلتفرم های متاتریدر ۴ و یا ۵ استفاده کند. این کار به شما کمک می کند که فضای واقعی این دو پلتفرم را کاملا بشناسید تا در معاملات واقعی دچار مشکل نشوید.

حساب فارکس دمو آلپاری

برای ساخت حساب آزمایشی فارکس مثل شکل بالا ، از منوی سمت راست:

  1. افتتاح حساب>فارکس، فلزات و CFD را بزنید.
  2. نوع حساب را مجازی انتخاب کنید.
  3. یکی از انواع حساب را انتخاب کنید.
  4. موجودی حساب را مثلا ۵۰۰۰ دلار انتخاب کنید.
  5. این تیک را میتوانید بزنید یا نزنید، مهم نیست.
  6. افتتاح حساب را کلیک کنید.

 

انواع حساب های حقیقی در آلپاری

حساب های تجاری در بروکر آلپاری ویژگی های متفاوتی دارند. در این حساب فارکس شما به معامله واقعی در بازار می پردازید. در ادامه انواع مختلف حساب فارکس در آلپاری را معرفی می کنیم:

۱- حساب standard.mt4

پلتفرم تجاری در این حساب متاتریدر ۴ (MetaTrader 4) می باشد. ارز پایه را می توانید به شکل دلار (USD)، یورو (EUR) به این حساب واریز کنید. حداقل موجودی (Deposit) لازم در این حساب فارکس ۲۰ دلار یا یورو می باشد. در حساب standard.mt4 می توانید اهرم (Leverage) 10 الی ۱۰۰۰ را استفاده کنید. این حساب تجاری به شما اجازه می دهد که در ۳۳ نماد جفت ارز و ۲ نماد فلزات گرانبها معامله کنید. میزان اسپرد (Spread) در این حساب ۰٫۳ پیپ و شناور می باشد.

۲- حساب standard.mt5

این حساب مشخصاتی شبیه به حساب Standard.mt4 دارد با این تفاوت که از پلتفرم تجاری متاتریدر ۵ استفاده می شود. حداقل موجودی لازم در این حساب فارکس ۱۰۰ دلار یا یورو است.

۳- حساب nano.mt4 آلپاری

حسابی مناسب برای افراد تازه کار تا با سرمایه اندک شروع به معامله کنند. به این حساب، حساب سِنتی نیز می گویند و هر لات آن معادل ۰٫۰۱ لات استاندارد می باشد. پلتفرم تجاری این حساب متاتریدر ۴ است. ارز پایه در این حساب دلار (USD)، یورو (EUR) است و حداقل موجودی لازم در این حساب فارکس ۱ دلار یا یورو می باشد. در این حساب فارکس فقط می توانید اهرم ۵۰۰ را استفاده کنید. این حساب تجاری اجازه دسترسی به ۳۳ نماد جفت ارز و ۲ نماد فلزات گرانبها را به شما می دهد. میزان اسپرد در این حساب ۲ پیپ و ثابت است.

۴- حساب ecn.mt4

در این نوع از حساب ها قیمت گذاری جفت ارزها توسط منابع مختلف مانند بانک ها و سایر معامله گران انجام می شود. در حساب ECN که مخفف Electronic Communications Network است شما با همه فعالان بازار در ارتباط هستید. بنابراین در این روش ریسک دستکاری قیمت ها کاهش می یابد و به اصطلاح قیمت را بازار مشخص می کند.

حداقل موجودی لازم برای این حساب فارکس ۳۰۰ دلار یا یورو است. میزان اهرم را می توانید بین ۱۰ تا ۱۰۰۰ انتخاب کنید. این حساب تجاری دسترسی شما را به ۲۶ جفت ارز،۲ فلز گرانبها، ۲ نماد CFD کالا، ۶ نماد CFD شاخص بازار و ۱ نماد رمز ارز یا ارز دیجیتال امکان پذیر می کند. مقدار اسپرد در این حساب ۰٫۱ پیپ و شناور است.

بیشتر بخوانید: ثبت نام در آلپاری

۵- حساب ecn.mt5

این حساب مشابه به ECN.mt5 است با این تفاوت که حداقل موجودی لازم ۵۰۰ دلار یا یورو است و مقدار اسپرد در این حساب صفر است ولی کارمزد بروکر ۶ دلار می باشد.

۶- حساب pro.ecn.mt4

آلپاری ادعا می کند که در این حساب با تکنولوژی ECN سفارشات و معاملات شما بدون تاخیر زمانی انجام می شود. حداقل موجودی لازم برای این حساب ۵۰۰ دلار یا یورو مشخص شده است. این حساب تجاری دسترسی شما را به ۲۶ جفت ارز، ۲ فلز گرانبها، ۲ نماد CFD کالا، ۶ نماد CFD شاخص بازار و ۱ نماد رمز ارز یا ارز دیجیتال امکان پذیر می کند. مقدار اسپرد در این حساب صفر است ولی کارمزد بروکر ۶ دلار می باشد.

حساب PAMM

اگر دوست دارید که در بازار فارکس سود کنید ولی وقت تحلیل بازار را ندارید از حساب PAMM استفاده کنید. با این حساب فارکس شما پول خود را در اختیار معامله گران با تجربه بازار قرار می‌دهید و آنها به ازای سودی که برای شما ایجاد کرده اند از شما کارمزد دریافت می کنند. حداقل موجودی برای این حساب‌ها ۳۰۰ دلار یا یورو می‌باشد.

حساب باینری آپشن

قبلا در مورد باینری آپشن صحبت کرده ایم. شما با افتتاح این حساب می توانید فعالیت خود را در باینری آپشن شروع کنید. آلپاری برای معاملات باینری آپشن تا ۱۰۰% سود میدهد!

در بالا سعی کردم به طور مختصر ولی مفید به توضیح انواع حساب ها در آلپاری بپردازیم. لطفا اگر نظر و تجربه ای در این مورد دارید در زیر در قسمت نظرات حتما برای من و باقی دوستان بنویسید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.