وبلاگ

» دانلود پروژه افترافکت

پروژه آماده عروس یا ودینگ

استفاده از پروژه های آماده بیشتر در جهت ارائه ی یک پروژه سطح متوسط در زمان کوتاه می باشد و محدودیت موضوعی دارد، یعنی شما نمی تونید برای افکت ها و جلوه های ویژه که فقط در کارهای حرفه یی توسط افراد متخصص انجام میشه از پروژه های اماده استفاده کنید. بلکه برای پیشرفت و ارتقای سطح کیفی کارهایتان و صد البته افزایش چند برابری درآمد باید بتونید این تکنیک ها و موارد خاص رو که هر کسی قادر به ساخت و انجامش نیست رو یاد بگیرید.

در این پست قصد دارم تا شما رو با سوپرایزی ویژه که فقط در مخزن ودره ارائه شده رو معرفی کنم دانلود پروژه افترافکت عروس که راهی بزرگ در حوزه ساخت کلیپ های ودینگ (عروسی) برایتان باز می کند. پس با من همراه باشید

دانلود پروژه رایگان افتر افکت اسلایدشو عکس به سبک مدرن همراه با موزیک

شیپ‌های رنگارنگ و جذاب و المان‌های تماشایی از ویژگی‌های این پروژه افتر افکت هستند که می‌توانید با استفاده از آن‌ها موزیک ویدیوهای و کلیپ‌های گلچین عکس‌های مختلف خود را تولید کنید و به نمایش بگذارید. عکس‌ها و کلیپ‌های شما به وسیله پروژه افتر افکت به ویدیوهای جذابی تبدیل می‌شوند که از کیفیت K4 برخوردارند. اگر می‌خواهید از پروژه افتر افکت اسلایدشو استفاده کنید، باید ورژن‌های قبلی آن را نصب کنید تا بتواند، نتیجه مورد نظر را اعلام کند. برای دیدن آموزش‌های تصویری می‌توانید فایل موجود در فولدر را پروژه را مشاهده کرد.

دانلود پروژه آماده افتر افکت مذهبی معرفی متنی  Ramadan Tile

شما با دانلود پروژه آماده افتر افکت مذهبی معرفی متنی فیلم Ramadan Tile می‌تواند به زیباترین شکل ممکن، فیلم‌های خود را معرفی نمایید. دانلود رایگان پروژه افتر افکت Ramadan Tile به شما کمک می‌کند که تیزرهای تبلیغاتی با زمینه مذهبی زیبایی بسازید. این کار تنها با ویرایش متن‌ها انجام خواهد شد. با دیدن فیلم آموزشی داخل فولدر آن می‌توانید به راحتی از پروژه آماده افتر افکت مذهبی Ramadan Tile استفاده کنید. لازم به ذکر است که این پروژه موزیک ندارد.

دانلود رایگان پروژه افتر افکت تبلیغات فشن  Colorfull Fashion

با دانلود رایگان پروژه افتر افکت تبلیغات رنگارنگ، می‌توانید رنگها و متن‌ها دلخواه را در پروژه پیاده سازی کنید. برای اجرای پروژه نیاز نصب پلاگین ندارد. شما می‌توانید از طریق فایل آموزشی PDF آموزش کار با این پروژه ببینید. مدت زمان ساخت این پروژه یک دقیقه طول می‌کشد.

دانلود پروژه آماده تیزر تبلیغاتی وبلاگ

شما می‌توانید با دانلود پروژه رایگان افتر افکت برای ساخت تیزر تبلیغاتی وبلاگ موثرترین محتواها را برای شبکه‌های مجاری خود تولید کنید. پروژه افتر افکت یکی بسترهای مناسب ویدیویی متحرک با سرعت و کاملاً خلاق است. با اشتراک گذاری ویدئو در رسانه‌های اجتماعی مخاطبان بیشتری را جذب خواهید کرد.

دانلود پروژه افتر افکت معرفی تیزر تبلیغاتی

پروژه افتر افکت به عنوان یک قالب زیبا و جذاب به منظور شروع فیلم، محصول، ایونت‌ها و تبلیغات و … می‌باشد. یکی از نکات جالب پیرامون پروژه افتر افکت تعداد ۳۰ متغیر برای رسانه‌های مختلف است. در این متغیر را می‌توان گفت متغیرهای متنی آن‌ها ۹ و متغیر آن‌ها برای لوگو ۱ عدد می‌باشد. اگر می‌خواهید تعداد زیادی از عکس‌های خود را به صورت کلیپ‌های ویدیویی درست کنید، باید فایل آموزشی داخل فولدر پروژه را مشاهده کنید. هر چند که کار کردن با پروژه افتر افکت کار ساده‌ای است، اما برای افزایش جذابیت تیزر تبلیغاتی می‌توانید به فکر جایگزینی متغیرهای پروژه را با رسانه‌های دلخواه خود باشید.

دانلود پروژه افتر افکت نمایش لوگو همراه با دستگاه لیزر

پروژه آماده بسیار زیبا برای تولید اینترو و ساخت تیزر نمایش لوگو با افکت برش لیزری حرارتی با دستگاه لیزر می‌باشد. پروژه آماده افتر افکت نمایش لوگو با لیزر کاملاً مناسب جهت معرفی و به نمایش گذاشتن لوگو سبک لیزری است. برای نمایش لوگو به سبک لیزری باید متن و لوگوی مورد نظر خود را جایگزین نمایید و پس از آن شروع به رندرگیری کنید. در نهایت می‌توانید از خروجی آن لذت ببرید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.