وبلاگ

» معرفی معروفترین رستوران‌های دبی

معرفی معروفترین رستوران‌های دبی

شهر دبی از شهرهای امارات متحده عربی بوده و یکی از مشهورترین شهر‌های توریستی در دنیا شناخته می‌شود. دبی با داشتن جاذبه‌های گردشگری متعدد و تفریحات فراوان در سالهای اخیر یکی از مقاصد اصلی برای تعطیلات تبدیل شده است. تور‌های گردشگری دبی در ایران هم بسیار پر طرفدار بوده و در میان ایرانیان طرفداران زیادی را دارد. این شهر شامل مراکز خرید بزرگ و دیدنی با امکانات و تفریحات فراوانی می‌شود. شهر دبی دارای هتل‌های بسیار خوب و ۵ ستاره بوده که می‌تواند اقامتی راحت و عالی را برای توریست‌ها به ارمغان بیاورد. شهر دبی با داشتن آسمانخراش‌های متعدد و همچنین ساختمان‌هایی با معماری مدرن معروف است. می‌توانید در این شهر از بلندترین ساختمان جهان دیدن کنید که برج خلیفه نام دارد. یکی دیگر از ساختمان‌های معروف دبی برج العرب است که هتلی بسیار لوکس و مجلل در دبی محسوب می‌شود. دبی انواع تفریحات مختلف آبی و خاکی را شامل می‌شود و در آنجا می‌توانید در سواحل بسیار خوب آبتنی کنید یا آفتاب بگیرید. شهر دبی شامل رستوران‌های بسیار خوبی می‌شود در این شهر می‌توانید طعم‌های مختلف بین المللی را امتحان کنید و از برترین رستوران‌های دنیا دیدن کنید. در ادامه به شمال بهترین رستوران‌های این شهر را معرفی خواهیم کرد که در تور دبی یکی از این رستوران را حداقل امتحان کنید و از غذای خوشمزه این رستوران‌ها بهره ببرید.

رستوران لپتیته مایسون دبی

اگر به رستوران فرانسوی بخواهید بروید یکی از انتخاب‌های بسیار خوب می‌تواند لپتیته مایسون باشد که رستورانی بسیار عالی فرانسوی است که در شهر دبی قرار گرفته است. دکوراسیون این رستوران بسیار زیبا و مدرن است و شامل فضای بزرگ و نورگیر می‌شود. در آنجا می‌توانید انواع غذاهای خوشمزه فرانسوی را میل کنید که با مواد اولیه با کیفیت و توسط آشپز‌های حرفه‌ای طبخ می‌شود و به شکل زیبا و تزئین شده نزد شما آورده می‌شود.

رستوران تومو دبی

رستوران ژاپنی تومو دیگر رستوران بسیار معروف تور دبی است که دارای فضای باز و منظره زیبای شهر دبی می‌شود. از آنجا می‌توانید نقاط مختلف شهر را مشاهده کنید و از غذای خود لذت ببرید. انواع غذاهای ژاپنی را این رستوران طبخ می‌کند که شامل غذاهای گیاهی و دریایی مختلف می‌شود. در این رستوران از مواد اولیه تازه استفاده شده و آشپزهای حرفه‌ای ژاپنی برای شما غذایتان را درست می‌کنند. انواع دسر‌های خوشمزه را نیز می‌توانید در این رستوران امتحان کنید.

رستوران پیرچیک دبی

به گزارش سفر باتو ، دیگر رستوران بسیار خوب در دبی که بر روی یک اسکله بسیار زیبا ساخته شده است رستوران پیرچیک است. این رستوران یکی از بهترین رستوران‌ها با غذاهای خوشمزه دریایی و گریل شده است. در آنجا می‌توانید در محیطی بسیار زیبا و شیک مشغول میل نمودن غذا شوید و از مناظر زیبای اطراف و خلیج فارس لذت ببرید. آنجا بهترین مکان در دبی برای قرار‌های دو نفره برای زوج‌ها است و شامل کادر آشپزی و همچنین خدمه حرفه‌ای و فضایی لوکس است.

رستوران آپرونز اند همرز دبی

دیگر رستوران دریایی در دبی که در نزدیک خلیج فارس قرار گرفته است و شامل فضایی شیک و زیبا می‌شود رستوران آپرونز اند همرز است که شکل معماری آن شبیه به یک لنج بوده و شامل انواع غذاهای خوشمزه دریایی مثل میگو، لابستر، خرچنگ، انواع ماهی‌ها و صدف می‌شود. محیط این رستوران فضایی صمیمی و گرم دارد و اگر به شکل گروهی به آنجا بروید بسیار به شما خوش خواهد گذشت.

رستوران لوکا دبی

اگر به غذاهای خوشمزه و متنوع مکزیکی علاقه دارید حتماً به رستوران لوکا در شهر دبی سر بزنید این رستوران در مرکز خرید سوق البحار قرار دارد و انواع غذاهای مکزیکی و تند را شامل می‌شود. تورتیلا و گوآکاموله‌های این رستوران بسیار معروف است و حتماً باید در آنجا امتحان کنید. فضای این رستوران بسیار مجلل و شیک بوده و از شما به خوبی پذیرایی می‌شود و خدمات حرفه‌ای و عالی صورت می‌گیرد.

رستوران نوبو دبی

یکی از رستوران‌های خاص در دبی رستوران نوبو است که با تزئینات و طراحی‌ای که این رستوران دارد شما حس بودن در فضایی شبیه درون آب را خواهید داشت. در آنجا همانطور که طراحی‌اش پیدا است می‌توانید انواع غذاهای خوشمزه دریایی و ژاپنی را میل کنید. این رستوران از نظر کیفیت در سطح بسیار بالا و جهانی بوده و می‌توانید بهترین مواد غذایی را در آنجا میل کنید. این رستوران آشپز‌های حرفه‌ای ژاپنی دارد و فضای داخلی آنجا بسیار آرامش بخش و زیبا است.

رستوران آل ماهارا دبی

یکی دیگر از رستوران‌های بسیار مجلل و لوکس دبی رستوران آل ماهارا است که شامل آکواریوم و تزئینات بسیار شیک می‌شود. این رستوران توسط آشپز‌های بسیار حرفه‌ای با سر آشپزی با ستاره میشلان اداره می‌شود و غذاهایی ابتکاری و بی‌نظیر را می‌توانید در آنجا میل کنید که با الهام از انواع غذاهای خوشمزه بین المللی و بیشتر اروپایی و فرانسوی ساخته شده است. در این رستوران کیفیت غذا بسیار بالا بوده و مواد اولیه تازه استفاده می‌شود و منو دائم در حال بهبود و ارتقا است. این رستوران ویژه و گران قیمت در طبقه همکف برج العرب واقع شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.