وبلاگ

» هتل‌های استانبول را بیشتر بشناسید

هتل‌های استانبول را بیشتر بشناسید

استانبول شهری زیبا و مناسب برای سفر در تعطیلات است. شهر استانبول پر رفت و آمد ترین شهر ترکیه بوده و سالانه میلیون‌ها توریست خارجی را به سوی خود جذب می‌کند. شهر استانبول شهری زیبا و پر از جاذبه‌های مختلف تاریخی و فرهنگی است. این شهر پایتخت فرهنگی ترکیه محسوب می‌شود و در آنجا می‌توانید اطلاعات زیادی در مورد تاریخ و فرهنگ کشور ترکیه کسب کنید. آثار باستانی دیدنی در این شهر قرار دارد که می‌توان به مساجد دیدنی و همینطور کاخ‌های زیبا اشاره کرد. استانبول در میان تنگه بسفر قرار گرفته است و به دو بخش اروپایی و آسیایی تقسیم می‌شود. می‌توانید در این شهر و بخصوصی در بخش اروپایی آن از مراکز خرید مدرن و بزرگ دیدن فرمایید و در میان فروشگاه‌های پر زرق و برق از میان برند‌های مطرح بین المللی انواع سوغاتی و کالا خریداری کنید. این شهر شامل رستوران‌های بسیار خوب و همچنین مراکز تفریحی عالی می‌شود و می‌تواند روزها شما را سرگرم نگاه دارد. تور‌های استانبول از محبوب‌ترین تورهای ترکیه محسوب می‌شوند. امروز برای شما می‌خواهیم هتل‌های ترکیه را معرفی کنیم تا بتوانید با انتخاب یکی از این هتل‌های درجه یک در استانبول سفری بسیار خاطره انگیز و خوب را تجربه کنید و از تور استانبول لذت ببرید.

هتل رادیسون بلو شیشلی استانبول

یکی از هتل‌های ۵ ستاره خوب در شهر استانبول هتل رادیسون بلو در منطقه شیشلی در تور استانبول است. این هتل بزرگ شامل ۲۹۱ اتاق می‌شود. به دلیل قرار گیری در محله شیشلی شما در این هتل دسترسی عالی به مراکز خرید معروف ترکیه دارید. اتاق‌های این هتل دارای امکانات مدرن و به‌روز هستند. اتاق‌ها شامل تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، وسایل لوکس، چای‌ساز، مینی بار و همچنین سرویس شبانه روزی می‌شوند. در این هتل صرافی برای تبدیل پول وجود دارد. از اتاق‌ها می‌توانید مناظر زیبای شهر استانبول را مشاهده کنید. رستوران‌های این هتل بسیار با کیفیت و عالی بوده و غذاهای خوشمزه ترکی، دریایی، گریل، اروپایی، آسیایی و همچنین دیگر غذاهای بین‌المللی را به متشریانشان ارائه می‌کنند. این هتل شامل سالن بدنسازی مجهز است و از امکانات تفریحی دیگر آنجا باید به استخر روباز و همچنین سرپوشیده، سونا و جکوزی، خدمات ماساژ، سالن اسپا، اینترنت سراسری و بسیار ی امکانات دیگر را باید اشاره کرد. این هتل همچنین شامل سالن کنفرانس و همایش نیز برای شرکت‌های بزرگ می‌شود.

هتل نیپون استانبول

از هتل‌های خوب چهار ستاره استانبول باید به هتل نیپون اشاره کرد که هتلی با معماری ژاپنی است. به دلیل نزدیکی این هتل به میدان تکسیم می‌توانید دسترسی خوبی به جاذبه‌ها و دیدنی‌های شهر استانبول داشته باشید. اتاق‌های این هتل تمیز و مرتب هستند و شامل امکانات خوب و کافی میشوند و می‌توان به تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، یخچال و اینترنت وای فای اشاره کرد. رستوران این هتل رستوران متنوع با بوفه کامل ارائه می‌کند و می‌توانید انواع وعده‌ها را با کیفیت خوب در آنجا میل کنید. غذاهای آنجا شامل انواع غذاهای سنتی ترکی و همچنین بین المللی می‌شود. از خدمات آنجا باید به خدمات ماساژ و همچنین کرایه دوچرخه اشاره کرد. در این هتل می‌توانید از خدمات گردشگری درون شهری استفاده کنید و همچنین از برنامه‌های تفریحی متنوع در مدت اقامتتان در آنجا لذت ببرید.

هتل شانگری لا بسفروس استانبول

به گزارش سفر باتو ، از هتل‌های معروف استانبول و یکی از هتل‌های خوب ۵ ستاره ترکیه هتل شانگری لا بسفروس است که در آنجا می‌توانید در اتاق‌هایی با امکانات مدرن و کامل با منظره زیبای تنگه بسفر اقامت داشته باشید. این هتل  دسترسی خوبی به کاخ دلمه باغچه دارد و می‌توانید از آنجا به راحتی به میدان تکسیم بروید. اتاق‌های این هتل شامل امکانات خوبی می‌شوند و از خصوصیات آن می‌توان به دکوراسیون زیبا و مدرن اشاره کرد. تمامی اتاق‌ها دارای مناظر زیبای شهر بوده و وسایل با کیفیت و شیک دارد. رستوران‌ها متنوع در این هتل وجود دارد که انواع غذاهای مختلف ترکی، آسیایی و اروپایی را به مهمانان ارائه می‌کند. کادر این هتل بسیار حرفه‌ای بوده و خدمات شبانه روزی را به مشتریان ارائه می‌کنند و می‌توانند به چند زبان مختلف صحبت کنند. از امکانات آنجا باید به استخر سرپوشیده و روباز، سونا و جکوزی، سالن ورزشی، خدمات ماساژ درمانی و همچنین سالن اسپا اشاره کرد.

هتل گرند تارابیا استانبول

دیگر هتل ۵ ستاره استانبول هتل گرند تارابیا است. این هتل در سال ۲۰۱۲ افتتاح شده است و از آن زمان تا امروز یکی از هتل‌های پرطرفدار شهر است. اتاق‌های این هتل دارای طراحی زیبا و مدرن بوده و امکاناتی کامل را شامل می‌شوند، اتاق‌ها دارای گاو صندوق بوده و منظره زیبای شهر و همچنین تنگه بسفر را شامل می‌شوند. رستوران‌های مختلف این هتل به شما انواع غذاهای خوشمزه ترکی و بین المللی را ارائه می‌کنند. این هتل دارای سرویس شبانه روزی و اینترنت سراسری بوده و همچنین در آنجا می‌توانید از خدمات نگهداری کودک استفاده کنید. از امکانات این هتل می‌توان به خدمات ماساژ درمانی، استخرهای روباز و سرپوشیده، سونا و جکوزی، سالن بدنسازی مجهز، سالن اسپا و همچنین سالن بازی برای بچه‌ها اشاره کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.