وبلاگ

» کولر گازی پرتابل گری

امروزه کولر های گازی یکی از پرطرفدارترین و متداول ترین تجهیزات تهویه مطبوع بوده که برای تأمین سرمایش (و بعضاً همراه با گرمایش) در محیط های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. کولرهای گازی در مدل‌ها و انواع مختلفی وجود دارد که می‌توان کولر گازی پرتابل گری را یکی از مدل‌های پرطرفدار، به خاطر مزیت هایی که دارد نام برد.

ما در این مقاله قصد داریم به مطالب زیر بپردازیم تا اگر درصدد خرید پرتابل گری هستید، تصمیم گیری را برای شما راحت تر کنیم بنابراین در ادامه با ما همراه باشید.

  • درباره کولر گازی پرتابل گری
  • مزایای استفاده از کولر گازی پرتابل گری
  • قیمت کولر گازی پرتابل گری
  • کولر گازی پرتابل گری برای چه کسانی مناسب است؟

درباره کولر گازی پرتابل گری

کولر گازی گری از با کیفیت ترین تولیدات کشور چین و به عنوان رقیبی سرسخت با برند های معتبر دیگر شناخته می شود و حجم تولید و فروش بالای آن در بازار های جهانی تایید کننده این امر است.

کولر گازی گری در پیشرفته ترین مراکز تحقیقاتی و آزمایشگاهی مورد تست قرار گرفته است تا در سخت ترین شرایط آب و هوایی، بهترین عملکرد و راندمان را در اختیار کاربران خود قرار دهد. همچنین به دلیل اینکه همواره محصولات بسیار با کیفیت و در عین حال با قیمت مناسب را به بازار عرضه می کند توانسته است کاربران خود را در هر نقطه ای از ایران راضی نگه دارد.

یکی از مدل هایی گری که به عنوان بهترین و کاربردی ترین کولر گازی به بازار عرضه کرده است کولر گازی های پرتابل می باشد. پرتابل (Portable) به معنای قابل حمل بودن است که اصلالتا چینی بوده و بر خلاف سایر کولر های این برند از ابعاد و اندازه و وزن بسیار کمی بهره می برد.

کولر گازی پرتابل دارای پیشرفته ترین فناوری ها می باشد که هم توانایی تولید هوای خنک و هم تولید هوای گرم را دارد و در نتیجه می توان در هر چهار فصل سال از آن استفاده کرد.

کولر گازی پرتابل گری با قیمت مناسب و در عین حال مصرف پایین انرژی و وزنی فوق العاده سبک و ابعادی کوچک طراحی شده که می‌تواند یکی از بهترین انتخاب ها در خرید کولر گازی باشد.

مزایای استفاده از کولر گازی پرتابل گری

  • وزن سبک و طراحی کم حجم با قابلیت حمل بسیار آسان
  • عدم نیاز به سیستم لوله کشی مسی و نگهداری آسان تر
  • طراحی و دیزاین ظاهری بسیار شیک و منحصر به فرد که می تواند محیط بسیار شیک و چشم نوازی را به وجود بیاورد
  • نصب کردن آن به راحت ترین نحو ممکن و بدون نیاز به نصاب
  • داشتن فیلتر قابل شست و شو که می توانید آن را از کولر جدا کنید و سپس بشویید و دوباره درون دستگاه قرار دهید.
  • توانایی کنترل محصول از راه دور
  • ایجاد سرمای مطلوب و بدون رطوبت
  • جلوگیری از ورود گرد و غبار به داخل
  • تولید صدای متناسب به طوری که موجب ازار و اذیت کاربران نخواهد شد.
  • مناسب برای فضاهای کوچک یا استفاده موقت

قیمت کولر گازی پرتابل گری

قیمت کولر گازی گری با توجه به کارایی بسیار مطلوب و کاربر پسندی که دارد، کاملاً مقرون به صرفه می باشد؛ تا جایی که کولر گازی های متعلق به برند گری با آوازه ی کیفیت بالا و قیمت ارزان شهرت پیدا کرده اند. از این رو این محصول را همواره به تمام متقاضیان کولر های گازی پیشنهاد می کنیم، چرا که هر خریداری قیمت ارزان و کیفیت بالا را اولین اولویت خود قرار داده و با توجه به آن ها به دنبال خریدی متناسب است.

وب سایت ما به عنوان نمایندگی کولر گازی گری آماده است بهترین تولید های این کمپانی را برای فروش ارائه دهد، به نحوی که می توانید تجربه کاملاً رضایت بخشی در این راستا کسب کرده و مطمئناً پس از بک بار تجربه از مشتری های دائمی ما شوید.

ما بهترین مدل های روز دنیا را از کمپانی gree در سایت و سبد فروش خود قرار داده ایم تا متقاضیان بتوانند با بررسی و مطالعه کامل انواع مدل ها و مشخصات مدل مد نظر خود را انتخاب و جهت خرید با یک قیمت مناسب اقدام نمایند.

قیمت کولر گازی پرتابل گری به عوامل مختلفی بستگی داشته و همواره در حال تغییر میباشد بنابراین برای دریافت قیمت بروز حتما با پشتیبانان ما تماس بگیرید.

کولر گازی پرتابل گری برای چه کسانی مناسب است؟

کولر گازی پرتابل گری برای واحدهای کوچک،یا اتاق خواب منازل یا اتاق های کوچک مکان های اداری و مغازه های با متراژکوچک مورد استفاده قرار می گیرند همچنین برای کسانی توصیه میشه که مستاجر هستند مثل آپارتمان و یا مغازه که هنگام جابجایی به‌راحتی بتوانند کولر را هم به محل جدید انتقال دهند.

همچنین خرید پرتابل گری بهترین انتخاب برای کسانی می باشد که امکان نصب کمپرسور را بیرون از واحد خود ندارند مثل مغازه های پاساژها یا منازل در برج های مسکونی.

کولر پرتابل گری بصورت یک واحد کوچک کامپکت (COMPACT) پس از اتصال پریز دستگاه به برق قابلیت،کارکرد آسان و خنک نمودن فضای داخلی مورد نظر شما را انجام خواهد داد.

شاید به طور کلی بتوان گفت کولر گازی پرتابل گری بهترین دستگاه برای کسانی است که خنکی سریع ، مطبوع و بی دردسر را خواهان هستند.

برای خرید از نمایندگی کولر گازی گری و کسب تجربه ای رضایتمندانه لازم نیست جای دوری بروید و وقت زیادی صرف گشتن کنید، چرا که وب سایت ما به عنوان نمایندگی کولر گازی گری این محصول درجه یک را در بهترین شرایط ارائه می دهد.

مجموعه ما همواره تلاش کرده انواع کولر گازی پرتابل گری را با گارانتی اصلی، جهت ایجاد حس خوب خرید بهینه و هوشمند، برای شما عزیزان ارائه نماید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.