وبلاگ

» رستوران های جذاب انتالیا را بیشتر بشناسید

رستوران های جذاب انتالیا را بیشتر بشناسید

باید این را به شما بگویم که یکی از برترین رستوران های شهر زیبا و ساحلی آنتالیا رستوران هفت مهمت می باشد که دارای منویی بسیار جذاب و همچنین خوردنی می باشد. رستوران هفت مهمت در فاصله چند کیلومتری از شهر زیبای آنتالیا قرار دارد و می تواند شما را در منظره ای بسیار زیبا و دیدنی پذیرایی کند. رستوران هفت مهمت بر روی تپه های سرسبز بر بالای ساحل کنیالتی قرار گرفته است. این رستوران بسیار جذاب سالانه پذیرای تعداد بسیار زیادی از مهمانان است و تنها به یک چیز معروف است آنهم این است که رستوران هفت مهمت رستورانی در اصل سنتی بوده که انواع و اقسام غذاهای محلی و سنتی این منطقه و استان آنتالیا را خود جای داده است و با این بشقاب های خوشمزه می تواند از شما پذیرای کند. این رستوران به واسطه لایسنس ها و سرتیفیکیت های بین المللی که دارد بخشی از برترین رستوران های آنتالیا می باشد و دارای اسم و رسمی بسیار طولانی برای خود در این شهر و به طور کلی در کشور ترکیه است. جالب است بدانید که این رستوران چیزی در حدود هفت سالن غذاخوری دارد که این امکان را به شما می دهد بتوانید با هر تعداد مهمان در آنجا لحظاتی بسیار خوب را داشته باشید. در این رستوران این امکان را دارید که از چشم اندازی وسیع از سواحل آنتالیا دیدن کنید و لحظاتی بسیار ناب را برای خود ودیگران را ثبت کنید. رستوران هفت مهمت محیطی بسیار گرم و صمیمی دارد که کارکنانی حرفه ای با رفتارهای دوستانه با بالاترین کیفیت در غذا و منوی کامل و اعلا از قبیل غذاهای سنتی و اصیل ترکی مانند گوشت بریان می توانند از شما پذیرایی کنند. در این رستوران این امکان را دارید که کباب های فوق العاده و ماهی با طبخ عالی و طعمی خوشمزه را در بشقاب های خود داشته باشید. به طور کل این رستوران یکی از برترین غذاخوری هایی است که شما می توانید در آنتالیا کشور ترکیه از غذا خورد در آن لذت ببرید.

رستوران ویچینو پیزِریای دوم آنتالیا

یکی دیگر از رستوران هایی که شما می توانید در تور آنتالیا در آنها غذا نوشه جان کنید و از محیطی قدیمی و باستانی که در آن قرار دارد نیز لذت ببرید رستوران ویچینیو می باشد. این رستوران کی از برترین در نوع خود می باشد و می توان آنرا یکی از برترین رستوران های آنتالیا دانست. این غذاخوری بسیار دلربا که مکانی کاملا ایده آل برای کسانی است که دوست دارند به سواحل مدیترانه رفته و در آنجا از غذا های ایتالیایی لذت ببرند. در رستوران ویچینو مهمانان می توانند در حالی که ار غذاهای بسیار لذیذ ایتالیای لذت می برند از دیدن خیابان های قدیمی واقع در بخش مرکزی آنتالیا نیز لذت ببرند. جالب است بدانید که در ابتدای ورود به این سالن غذا خوری بسیار شیک و زیبا تنها چیزی که می تواند چشم شما را به خیر کند دکور مدرن و لامپ های روشن و پر نور این رستوران هستند که به مهمانانی که برای صرف شام آمده اند  خیر مقدم گفته و سبب تعجب و تحیر آنها می شوند. اما آنچه ممکنن است برای شما جالب باشد اگر خیلی گرسنه هستید، می توانید قبل از خوردن پیتزای سنتی ایتالیایی مخصوص ویچینو، یک پیش غذای خوشمزه سفارش دهید و از آن نهایت لذت را ببرید.

رستوران سراسر

به گزارش سفر باتو ، یکی از برترین رستوران استان آنتالیا را می توان رستوران سراسر دانست که با داشتن غذاهایی بسیار جذاب و همینطور لذیذ از شما پذیرایی کند. جالب است بدانید که این رستوران درای جاذبه های بسیار می باشد و یکی از جذابیت‌ های این رستوران بسیار زیبا، منوی هیجان ‌انگیز و خوشمزه ای است مه به محض ورود به آن ر مقابل دیدگان شما قرار می گیرد و باید اعتراف کرد که انتخاب کردن از آن بسیار دشوارخواهد بود. دسرهای خوش‌‌ مزه و همینطور غذا های متنوعی که در این منو قرار دارد می تواند شما را تا حد بسیار زیادی سوپرایز کند. از میان این غذا ها می توان به پاستا های بسیار لذیذ ایتالیایی و همینطور سوشی بسیار خوشمزه ژاپنی البته اگر اهل آن باشید و همینطور‌ استیک هایی بسیار لذیذ هستند و غذا های دریایی با هزینه‌ای متوسط شما را هرگز ناامید نخواهد کرد. در این رستوران این امکان نیز وجود دارد که از محیطی بسیار دوستانه و صمیمی نیز لذت ببرید. همچنین فضای رمانتیک این رستوران سبب شده است تا این سالن غذا خوری به یکی از رستوران‌های جذاب برای زوج‌ های جوان در این شهر بسیار جذاب تبدیل شود و شهرت بسیار زیادی نیز به همین سبب به دست آورده است. پس اگر تنوع بالای غذایی برایتان اهمیت دارد، بدون شک رستوران سراسر گزینه مناسبی خواهد بود. اگر به کشور ترکیه و شهر بسیار زیبای آنتالیا سفر کردید از این رستوران بسیار جذاب حتما دیدن کنید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.