وبلاگ

» آشنایی بیشتر با هتلهای گرجستان

آشنایی بیشتر با هتلهای گرجستان

گرجستان کشور پر از شگفتی و زیبایی است و با داشتن بنا‌های تاریخی مثل صومعه‌ها و کلیسا‌های بسیار زیبا معروف است. این کشور با آب و هوایی معتدل شامل کوهستان‌ها و نقاط دیدنی طبیعی بسیار زیادی می‌شود که برای علاقه مندان به طبیعت گردی کشوری عالی است. این کشور از نظر امنیت در سطحی بالا قرار دارد و مردمی بسیار بافرهنگ و مهمان نواز دارد. آنجا می‌توانید به شهر‌ تفلیس بروید که پایتخت گرجستان است و شامل جاذبه‌ها و نقاط دیدنی زیادی می‌شود. همچنین شهر باتومی دیگر شهر گرجستان است که مقصد بسیاری از گردشگران خارجی شده است و با داشتن سواحلی در کنار دریای سیاه بسیاری را در فصل تابستان به سوی خود جذب می‌کند. می‌توانید در این کشور از غذاهای خوشمزه گرجستانی امتحان کنید و به رستوران‌های مختلف آنجا بروید. آنجا شامل هتل‌های بسیار خوبی می‌شود. در ادامه می‌خواهیم به شما بهترین هتل‌های کشور گرجستان را معرفی کنیم. با انتخاب یک هتل عالی می‌توانید تجربه سفر خود را بهبود بخشیده و یک اقامت عالی را در گرجستان تجربه کنید. تور گرجستان با هتل لوکس و ۵ ستاره می‌تواند به یک سفر فراموش نشدنی تبدیل شود. برای این که بتوانید هتل‌های عالی گرجستان را بشناسید توصیه می‌کنیم در ادامه با ما همراه باشید.

هتل رادیسون بلو ایوریا تفلیس

یکی از هتل‌های ۵ ستاره شهر تفلیس در تور گرجستان هتل رادیسون بلو ایوریا است که در مرکز این شهر قرار گرفته است. این هتل دسترسی عالی به مراکز خرید تفلیس دارد و می‌توانید به راحتی از آنجا به نقاط مختلف شهر سفر کنید. معماری انجا بسیار زیبا بوده و شامل برجی مدرن با امکانات بسیار زیاد می‌شود. طراحی داخلی این هتل هم بسیار عالی بوده و در اتاق‌ها می‌توانید دکوراسیون زیبا را مشاهده کنید. اتاق‌های این هتل دارای دسترسی به اینترنت بی سیم بوده و سیستم تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه تخت دارند. همچنین در اتاق‌های این هتل می‌توانید منظره زیبای شهر را مشاهده کنید و از حمام لوکس بهره ببرید. رستوران‌های این هتل دارای غذاهای متنوع و مختلف از غذاهای گرجی، آسیایی و همچنین اروپایی می‌شود. آنجا دارای کافه‌های بسیار خوب با انواع نوشیدنی و دسر‌های خوشمزه نیز هست. از امکانات تفریحی این هتل می‌توان به سالن بدنسازی، استخر روباز و سرپوشیده، سونا و جکوزی، سالن بازی برای بچه‌ها، سالن اسپا و خدمات ماساژ درمانی اشاره کرد.

هتل استمبا تفلیس

به گزارش سفر باتو ، دیگر هتل ۵ ستاره تفلیس که از هتل‌های معروف این شهر محسوب می‌شود هتل استمبا است. این هتل در خیابان کوستاوا و محله ورا قرار دارد و از نظر دسترسی در منطقه بسیار خوبی در نزدیکی کنسرت هال تفلیس و مترو قرار گرفته است. این هتل ترنسفر فرودگاهی دارد و معماری آن بسیار زیبا و کلاسیک است. طراحی داخلی این هتل هم بسیار زیبا بوده و شامل اتاق‌هایی بزرگ با امکانات کامل می‌شود. اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع، اینترنت بی سیم، تلویزیون صفحه تخت، روم سرویس شبانه روزی و مینی‌بار می‌شوند. فضای داخلی آنجا به شکل نوستالژیک و با وسایل قدیمی تزئین شده است که به مهمانان حس صمیمیت و آرامش می‌دهد. رستوران‌های این هتل غذاهای گرجستانی و اروپایی را ارائه می‌کنند که با مواد اولیه تازه و کیفیت بالا تهیه می‌شوند. از امکانات این هتل می‌توان به تور‌های گردشگری روزانه و کتاب خانه آنجا اشاره کرد. فضای بیرونی هتل با باغ زیبا محل بسیار خوبی برای پیاده روی است.

هتل شرایتون باتومی

یکی از هتل‌های ۵ ستاره شهر باتومی هتل معروف شرایتون است که در خیابان معروف روستاولی قرار گرفته است. آنجا دارای معماری بسیار زیبا با طراحی لوکس می‌شود و فضای داخلی بسیار عالی دارد. این هتل در نزدیکی ساحل باتومی قرار گرفته است و می‌توانید از پنجره‌های رو به دریا منظره زیبای دریای سیاه را مشاهده کنید. این هتل بزرگ ۲۱ طبقه بوده و شامل بیش از ۲۰۰ اتاق و سوئیت می‌شود. آنجا شامل سالن‌های کنفرانس و آمفی تئاتر می‌شود و فضای لابی بزرگ و زیبا دارد. در طبقه آخر آنجا رستوران ۳۶۰ درجه قرار گرفته است که منظره بسیار زیبایی را از شهر شامل می‌شود. همچنین این هتل دو رستوران بسیار با کیفیت و معروف دیگر را با غذاهای گرجستانی و اروپایی دارد. از امکانات این هتل می‌توان به سالن اسپا، خدمات ماساژ، همچنین استخر‌های مختلف، سونا و جکوزی، زمین بازی برای بچه‌ها، سالن بدنسازی مجهز و بسیاری امکانات دیگر است.

هتل کلوسئوم مارینا باتومی

دیگر هتل مشهور و ۵ ستاره باتومی هتل کلوسئوم مارینا است که معماری آن از کلوسئوم شهر روم ایتالیا الهام گرفته شده است. این هتل در نزدیکی ساحل بوده و شامل ساحل اختصاصی می‌شود. همچنین از آنجا می‌توانید به راحتی به پارک آبی باتومی بروید و پانصد متر با آنجا فاصله دارد. از نظر دسترسی این هتل بسیار عالی است و به مراکز خرید و نقاط مهم شهر نزدیک است. اتاق‌های این هتل دارای امکانات کامل در حد یک هتل لوکس می‌شود. تمامی اتاق‌ها شامل گاوصندوق، حمام لوکس، مینی‌بار، اینترنت پرسرعت، میز و مبل می‌شوند. این هتل دارای رستوران‌های بسیار با کیفیت و همچنین تراس با استخر بزرگ سرباز می‌شود. از امکانات دیگر آنجا می‌توان به سالن ورزشی، استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی و خدمات ماساژ و بسیاری خدمات دیگر و تفریحات مختلف اشاره کرد.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.