وبلاگ

» تبلیغات اینستاگرام

تبلیغات اینستاگرام

اگر بدنبال تبلیغات اینستاگرام و فضای مجازی هستید باید توجه ویژه ای به شبکه های اجتماعی پر کاربر از جمله اینستاگرام داشته باشید. اینستاگرام بعد از فیس بوک و یوتیوب پر کاربرترین و محبوبترین شبکه اجتماعی در جهان است که مناسب تبلیغات فضای مجازی است. اینستاگرام با مجموع بیش از ۸۰۰ میلیون کاربر در جهان و هم اکنون با بیش از ۲۸ میلیون کاربر در ایران جزء محبوبترین شبکه های اجتماعی در ایران نیز به شمار میرود. البته با توجه به عدم دسترسی آزاد و فیلترینگ شبکه های چون فیس بوک و یوتیوب این شبکه های اجتماعی در ایران زیاد مورد استفاده و اقبال قرار نمیگیریند.
همانطور که این روزها شاهد هستید تبلیغات در اینستاگرام بیش از هر زمان دیگری رونق دارد چرا که تبلیغات در این شبکه اجتماعی بالاترین بازخورد را دارد. گاها هزینه برای تبلیغات در اینستاگرام بیشتر از تبلیغات در تلوزیون بازخورد دارد. چرا که این روزها اکثر مردم با گوشی های هوشمند خود در اینستاگرام مشغول وقت گذرانی و دیدن انواع پستها و ویدئو ها هستند.
ما در مجموعه گلد فالوور شرایط اصولی را برای انواع تبلیغات با انواع بودجه ها برای شما را در نظر گرفته ایم. گلد فالوور با تجربه چندین ساله در تبلیغات فضای مجازی ئ دیجیتال مارکتینگ بهترین پکیج های تبلیغاتی را برای شروع کمپین تبلیغاتی شما و متناسب با کسب و کار و یا خدمات شما ارائه میدهد.

تبلیغات اینستاگرام

تبلیغات در اینستاگرام بصورت پکیجی

گلد فالوور لیستی از پیجهای بزرگ با تعرفه های مشخص برای شما کاربران در نظر گرفته که با انتخاب هر دسته از موضوعات پیجهای متناسب و بزرگ تبلیغاتی به شما معرفی میشود و میتوانید پیجهای مورد نظر خود و میزان و نوع تبلیغات خود را مشخص کنید. و یا میتوانید از پکیجهای مشخص شده از چندین پیج ،تبلیغات همزمان را در پیجهای بزرگ برای معرفی گسترده تر و بازخورد بالاتر استفاده کنید.

تبلیغات بازدیدی

در این مدل از تبلیغات شما میتوانید با ارائه یک کلیپ (ویدئو یا تیزر تبلیغاتی) به گلد فالوور از سیستم تبلیغات بازدیدی استفاده کنید به این صورت که کلیپ مورد نظر شما در پیجهای مورد نظر شما پخش میشود و تا رسیدن به یک تعداد بازدید مشخص این تبلیغات ادامه پیدا خواهد کرد.
از محاسن این نوع تبلیغ این است که محاسبه مبلغ تبلیغاتی بر اساس بازدید ویدئو صورت میگیردو شما اطمینان دارید که این ویدئو توسط تعداد مشخص کاربر حتما دیده شده است.

تبلیغات اسپانسرشیپ اینستاگرام

تبلیغات اسپانسرشیب یا تبلیغات اسپانسری اینستاگرام در حال حاضر در ایران بسته است و به صورت عادی نمی‌توان از این سرویس برای هدف گرفتن کاربران ایرانی استفاده نمود.
اما تیم گلد فالوور از طریق ارتباطات خود می‌تواند تا نود درصد کاربران ایرانی را در این نوع تبلیغات هدف قرار دهد.
از جمله محاسن تبلیغات اسپانسر اینستاگرام این است که ‌می‌توان کاربران را بر اساس نوع فعالیت و علایق آنها دسته‌بندی و هدف مستقیم تبلیغاتی قرار داد.با توجه به اینکه اینستاگرام قابلیت افزودن لینک سایت را در پست‌ها ندارد با استفاده از تبلیغات اسپانسرشیپ اینستاگرام می‌توان لینک مستقیم سایت یا لینک محصول مورد نظر را در پست اضافه نمود به طوری که کاربر پس از مشاهده پست می‌تواند به صورت مستقیم اقدام به خرید آن محصول یا خدمات بکند.

مشاوره قبل از تبلیغات

حتما قبل از بستن کمپین تبلیغاتی خود با مشاوران ما در رابطه با چگونگی اجرا کمپین تبلیغاتی خود مشاوره بگیرید. چرا که قبل از شروع هر تبلیغاتی ایجاد زیر ساخت و مهیا کردن محتوای مناسب برای تبلیغات بسیار مهم و ضروری بوده. برای مثال بدون داشتن یک پیج مناسب و پستهای که توضیح دهنده کسب و کار شما باشند و یا سیستم پاسخگویی مشتریان و یا محتوای ضعیف و کمتر جذاب حتی پر هزینه ترین تبلیغات بازخورد مورد نظر شما را نخواهد داشت.

صفر تا صد پروموشن اینستاگرام

اگر کاری را به تازگی آغاز کرده اید مطمئنا به پروموشن اینستاگرام نیز فکر می کنید. چون اینستاگرام در حال حاضر یکی از بزرگترین رسانه های تبلیغاتی دنیا محسوب می شود. غیرممکن است به این از تبلیغات علاقه نداشته باشید؛ به این دلیل که افراد بسیاری از این طریق درآمدهای میلیونی خوبی کسب می کنند. پس به تبلیغات اینستاگرام اعتماد کنید و از همین الان شروع کنید.

البته لازم به ذکر است که برای هر تبلیغاتی باید هوشمندانه عمل کنید و نباید برای هزینه کردن از چیزی بترسید؛ زیرا برای تبلیغات خوب باید هزینه کنید تا بتوانید برداشت خوبی هم داشته باشید. ممکن است این سوال برایتان پیش آمده باشد که چطور می توانید با تبلیغات در اینستاگرام مشتری های خوب را جذب کنید؟

هزینه و قیمت تبلیغات اینستاگرام

برای تبلیغ در اینستاگرام شما می توانید از طریق کمپانی اینستاگرام نیز درخواست بدهید. ولی در ایران به سختی این کار قابل انجام است و باید برای آن هزینه هنگفتی پرداخت کنید. یا می توانید از طریق پیج سلبریتی ها اقدام کنید که مطمئنا باید هزینه بسیاری را بابت این تبلیغات پرداخت کنید.

مطمئنا کسب و کار شما به تازگی آغاز شده است و هزینه ها برایتان حکم حیات دارد، یا ممکن است درآمد خوبی داشته باشید و بخواهید در اینستاگرام نیز تبلیغات انجام دهید تا آمار فروش خود را بالاتر برید. در هر صورت به شما دوستان عزیز سایت گلدفالوور پیشنهاد می کنیم که با همراه ما باشید تا شما را با صفر تا صد تبلیغات اینستاگرام آشنا کنیم.

کمپین اینستاگرام با هر بودجه ای

این روش تبلیغ از طریق پیج ها است که شرکت گلدفالوور می تواند برای تبلیغات هر چه بهتر به شما کمک کند. برای تبلیغ در پیج های مختلف معمولا باید سراغ پیج های بزرگ بروید. انتخاب این پیج های بزرگ از طریق شرکت گلدفالوور برای شما بسیار راحت تر انجام می شود.

معمولا صفحات بزرگ اینستاگرام به صفحاتی که فقط فالوور زیاد داشته باشد گفته نمی شود. البته فالوور بالا در صفحات بزرگ جزء ویژگی های اصلی تبلیغات اینستاگرام است، ولی در کنار فالوور زیاد، باید تخصصی هم باشد.

معمولا بعضی از سایت ها برای افزایش فالوور خود از فالوورهای فیک استفاده می کنند که انجام تبلیغات در این پیج ها مطمئنا بازخورد خوبی را نیز به همراه ندارد. برای تشخیص اصل یا تقلبی بودن فالوورهای پیج می توانید از چند روش زیر استفاده کنید.

اولین روش این است که تعداد فالوورهای یک پیج را در ۱۶درصد ضرب کنید. جواب به دست آمده باید با لایک ها برابری کند. این عدد به صورت تقریبی است و بالاتر یا پایین تر از این عدد نیز ممکن است باشد.

ممکن است حتی لایک ها نیز فیک باشد. برای تشخیص لایک های فیک از اصلی می توانید به صفحه فالوورها بروید اگر بیشتر فالوورها عکس نداشتند یعنی فیک هستند.

سومین روش بازدید ویدئوها است. لازم به ذکر است که بازدیدهای فیک نیز وجود دارد، در این صورت باید کامنت ها را با تعداد فالوورها مقایسه کنید.

تشخیص دادن این نوع پیج ها کار آسانی نیست. بنابراین این تبلیغات را می توانید به شرکت گلدفالوور بسپارید تا با خیال راحت بتوانید از تبلیغات خود سود ببرید.

بازخورد تبلیغات اینستاگرام

برای تبلیغات اینستاگرام باید در نظر داشته باشید که دوست دارید مطلب شما چند هزارتا لایک بخورد. زیرا تشخیص صفحه اصلی و فیک کار آسانی نیست. ممکن است از ۲۰۰۰ لایکی که یک پست می خورد فقط ۱۰۰۰ نفر آن را دید باشند که در این صورت ۱۰۰۰ فالوور از بین رفته است و نیمی از فالوورها تبلیغ شما را ندیده اند. در این صورت شرکت گلدفالوور می تواند با فالوورهای حقیقی به شما در تبلیغات کمک کند.

مسئله مهم دیگر در انتخاب صفحات بزرگ برای تبلیغات تخصصی بودن صفحه است. هنگامی که شما تبلیغات خود را در صفحه بزرگ مرتبط با کسب و کار خود انجام می دهید مطمئنا فالوورهای شما به صورت هدفمند به صفحه شما می آیند. به طور مثال هنگامی که شما می خواهید ژله را تبلیغ کنید در صفحات بزرگ آشپزی بهتر جواب می دهد تا پیج های متفرقه. اگر دوست دارید در مورد کسب و کار خود پیج های بزرگ را بشناسید، بهتر است به سایت شرکت گلدفالوور مراجعه کنید تا بتوانید اطلاعات دقیق تری از پیج های بزرگ کسب کنید. زیرا به شما کمک می کند تا تبلیغات اینستاگرام خود را هدفمند انجام دهید.

مطمئنا شما برای انجام تبلیغات اینستاگرام هدف هایی دارید و مهم ترین هدفتان نیز افزایش فالوور است که از این طریق می توانید به درآمد خوبی برسید.

راه های تبلیغ در اینستاگرام و پیج های بزرگ

حال در این قسمت می خواهیم به شما بگوییم که چگونه در پیج های بزرگ و معروف تبلیغات اینستاگرامی انجام دهید.

۱٫تبلیغات خود را به صورت بنر انجام دهید

منظور از بنر در تبلیغات عکس است. برای این نوع از تبلیغات معمولا از عکس های جذابی استفاده می کنند تا مشتری جذب پیج شما شود. طراحی عکس های بنری باید توسط گرافیست های ماهر انجام شود.

۲٫تبلیغات به صورت ویدئو منتشر شود

این نوع از تبلیغ در اینستاگرام کمی حرفه ای تر از بنر است. زیرا شما باید در مورد کسب و کار خود ویدئویی را منتشر کنید و در فواصل معین در پیج خود قرار دهید. البته هزینه این نوع از تبلیغات اینستاگرام در صفحات بزرگ به دو صورت محاسبه می شود:

صورت اول معمولا با قیمت هزینه تبلیغات بنری فرقی ندارد که به صورت ۲۴ ساعته شرکت گلدفالوور برای شما تبلیغ می کند.

صورت دوم میزان بازدید معیار اصلی شماست. در این صورت شرکت گلد فالوور بر اساس میزان بازدیدی که شما درخواست می دهید، بازدید ویدئو شما را تضمین می کند. ولی بعد از آن میزان بازدید، تبلیغ شما حذف خواهد شد.

اگر به سایت ما مراجعه کنید و با متخصصان گلدفالوور تماس بگیرید به طور کامل برای شما توضیح خواهند داد.

۳٫تبلیغات به صورت استوری انجام بگیرد

این نوع تبلیغات در اینستاگرام معمولا برای کسانی مورد استفاده می شود که می خواهند محصول خود را معرفی کنند یا دوست دارند که فالوورها از سایت آن ها دیدن کنند. لازم به ذکر است که این تبلیغ به صورت ۲۴ ساعته به صورت بنر در استوری قرار می گیرد.

جالب است بدانید صفحاتی که بیشتر از ۱۰ هزار فالوور دارند می توانند در استوری های خود لینک قرار دهند. هنگامی که در تبلیغات استوری لینک قرار بگیرد مطمئنا بازخورد بیشتری دارد، زیرا کاربران می توانند با بالا کشیدن لینک به صورت مستقیم به وب سایت یا فروشگاه شما دسترسی پیدا کنند. هزینه این نوع تبلیغ نیز مانند ویدئو متفاوت است. پس برای مشاوره و آگاهی از نحوه محاسبه هزینه ها به تعرفه های سایت سری بزنید.

افزایش فالوور بدون تبلیغات در اینستاگرام

اول باید بدانید که افزایش فالوور چه اهمیتی می تواند برای شما داشته باشد؟ به صورت فرض شما از یک ویدئو یا بنری در اینستاگرام خوشتان آمده است، معمولا اولین کاری که انجام می دهید این است که به فالوورهای این پیج سر می زنید. اگر تعداد فالوورهای آن بالا باشد مطمئنا این پیج را دنبال می کنید و به پست ها و استوری های آن توجه می کنید.

جالب است بدانید که اگر تعداد فالوورهای این پیج زیاد باشد، ناخودآگاه صحبت هایی که در این پیج انجام می گیرد روی شما نیز تاثیر می گذارد. در اصل هر چه مقدار این فالوورها بیشتر باشد تاثیری که روی مخاطب می گذارد نیز بیشتر است.

برای افزایش فالوورهای خود به صورت واقعی می توانید به گلدفالوور اعتماد کنید. زیرا همانطور که توضیح داده شد هنگامی که فالوورهای شما بالا باشند ناخودآگاه تاثیر بیشتری نیز روی مخاطب دارند. پس برای خرید فالوورهای واقعی می توانید به سایت گلدفالوور مراجعه کنید تا طبق بودجه خود، فالوورهای موردنیازتان را خریداری کنید.

جالب است بدانید که الگوریتم اینستاگرام به گونه ای طراحی شده است که اگر ۱۰% از فالوورها پست شما را بازدید کرده باشند، پست شما به افراد بیشتری نمایش داده می شود پس لازمه کار شما افزایش بازدید شماست که در این صورت ما شما را یاری می کنیم.

«اگر بیشتر در مورد این الگوریتم فکر کنید می بینید که کلید طلایی در دست شماست»

از آن جایی که تعداد زیادی از پیج ها برای خرید فالوور به سایت ما مراجعه می کنند، پس تمام کسانی که از صفحات ما خریداری می کنند در صفحات دیگر نیز عضو هستند و با تبلیغات جدید در این صفحات نیز عضو می شوند. بنابراین فالوورها به صورت مشترک در سایر صفحات نیز عضو هستند. به معنای واقعی یعنی شما در عین داشتن پروفایل هایی که واقعی هستند دنبال کننده های مشترکی نیز دارید.

استفاده از ربات برای تبلیغات در اینستاگرام

مطمئنا شما برای افزایش فالوورهای خود روش هایی را امتحان کرده اید یا ممکن است از ربات نیز بهره برده اید. لازم به ذکر است که بیشتر پیج های معتبر در دنیا، برای برقراری مساوات فالوورها از ربات استفاده کرده اند. اما این روش دیگر بازخورد خوبی ندارد و می توانیم بگوییم که استفاده از آن منسوخ شده است.

البته ربات نمی تواند به صورت ۱۰۰ درصد پروفایل فیک را تشخیص بدهد. البته لازم به ذکر است فالوورهایی که شما از گلدفالووور خریداری می کنید تماما عکس پروفایل دارند. پس جایی برای نگرانی وجود ندارد.

نکته دیگر اینکه زمانی که شما از ما فالوور خریداری می کنید، افراد پیج شما را دنبال خواهند کرد. اگر زمانی قصد داشتید که برای پست خود لایک خریداری کنید، فالورهایی که نیز از شرکت ما خریداری کرده اید پست شما را لایک خواهند کرد.

چه زمانی برای خرید لایک بهتر است؟

مطمئنا خرید لایک برای شما بسیار مفید است. اما سوال اینجاست که خرید به موقع آن چه زمانی است؟ شما در این مرحله باید قبل از خرید فالوور از طریق گولد فالوور، لایک را هم خریداری کنید. شما باید بعد از اینکه پست خود را در صفحه اینستاگرام قرار دادید، در اولین فرصت ۳۰ درصد باید پست شما را لایک کنند. پس برای سریع انجام شدن این لایک بهتر است ۳۰درصد از تعداد فالوورهای خود را لایک بخرید.

پس برای که در امر تبلیغات در اینستاگرام موفق عمل کنید، حتما با مشاوران شرکت گلدفالوور تماس بگیرید تا شما را برای گرفتن بهترین نتیجه راهنمایی کنند. ممکن است برخی کاربران برای افزایش فالوور خود به لایک و کامنت های فیک روی بیاورند، ولی مطمئنا این کار در کنار مزیت هایی که دارد ضرر نیز می تواند داشته باشد.

در مورد فالوور فیک اینستاگرام چه می دانید؟

بعضی از صفحات اینستاگرام تعداد فالوورهایی بالایی دارند که معمولا بیشتر آن ها فیک هستند. افرادی هستند که با درخواست هزینه های کمی برای شما فالوورهای فیک جمع آوری می کنند که مطمئنا این کار به سود شما نخواهد بود پس شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت گلدفالوور اقدام به خرید فالوورهای واقعی کنید تا علاوه بر لایک پست های خود تعامل صفحه و فروش محصولات را به همراه داشته باشید.

مزیت فالوور فیک اینستاگرام

هنگامی که شما فالوور فیک خریداری می کنید، تعداد فالوور شما را بالا نشان می دهد و کسی که به تازگی با صفحه شما آشنا شده باشد ترقیب می شود به صفحه شما بپیوندد یا در مقایسه با صفحه ای که تعداد فالوور کمی دارد، صفحه شما را برای خرید انتخاب کند.

البته باید مطالبی که در صفحه خود قرار می دهید به قدری جذاب باشد که وقتی مقایسه می کند، صفحه شما برایش جالب تر باشد. اما این مزیت در بهترین حالت ممکن گفته شده است که در دنیای اخیر با صفحات بسیاری که وجود دارد معمولا مخاطبین بسیار دیرتر اعتماد می کنند.

همیشه یادتان باشد که شبکه های مجازی باید مورد اعتماد باشند تا مخاطبین بتوانند به شما اعتماد کنند. هنگامی که تعداد فالوور با تعداد لایک شما برابری نکند و همین موضوع می تواند مخاطب شما را دلسرد کند.

اگر مخاطب شما نسبت به صفحه شما بدبین شود دیگر محصول خوب و مطالب خوب را قبول ندارد، زیرا مخاطبین حس می کنند که شما قصد فریب آن ها را دارید. پس با خرید فالوورهای با کیفیت و لایک های خوب از گلدفالوور می توانید نظر مشتریان را نسبت به محصولات و صفحه خود تغییر دهید. به شما اطمینان می دهیم که الان هم برای انجام این کار دیر نیست.

چگونه برای تبلیغات اینستاگرام فالوور واقعی جذب کنیم؟

اگر برای کسب و کار خود احتیاج دارید که در اینستاگرام صفحه خوبی داشته باشید با مشکل بزرگی به نام فالوور واقعی رو به رو هستید. برای این مشکل بزرگ ما سه راه کار به شما پیشنهاد می دهیم:

۱٫محتوای تولیدی شما کاربردی باشد

زمانی که شما به دنبال چیزی در اینستاگرام هستید مطمئنا صفحه ای را دنبال خواهید کرد که بسیار مطالب ارزشمندی داشته باشد و مطمئنا اگر این مطالب برای شما جالب باشد برای دوستانتان نیز ارسال می کنید.

۲٫تبلیغات اینستاگرام پربازده انجام دهید

یکی از راه هایی که بسیار کاربرد دارد همین تبلیغات اینستاگرامی است. گلد فالوور می تواند برای تبلیغات به شما مشاوره دهد تا شما بیشترین سود را از تبلیغات خود ببرید. درست است که برای تبلیغات باید هزینه ای پرداخت کنید ولی بازدهی آن بسیار بیشتر از مورد قبلی می باشد و همچنین سرعت بازدهی آن نیز بالا می باشد. این روش بهترین گزینه برای جذب فالوور واقعی می باشد که بیشتر آن ها مطمئنا به مشتری تبدیل خواهند شد.

برای تبلیغات در اینستاگرام شما به تنهایی نمی توانید تصمیم بگیرید زیرا بسیاری از صفحات هیستند که فالوور فیک دارند و تشخیص آن کار ساده ای نمی باشد پس با گلد فالوور به راحتی می توانید تبلیغات خود را با خیال راحت انجام دهید.

تبلیغات اینستاگرام معمولا به چند روش انجام می گیرد:

تبلیغات در صفحات بزرگ

این نوع تبلیغ را در مطالب بالا به صورت کامل و جامع توضیح داده ایم. شرکت گلدفالوور می تواند این نوع تبلیغ را به نحو احسنت برای شما انجام دهد تا با هزینه کمی که پرداخت می کنید سود هنگفتی به سراغتان بیاید.

تبلیغات ساعتی

در این تبلیغات عکس یا ویدئویی که از محصول خود دارید از ۶ ساعت تا ۲۴ ساعت در پیج گلدفالوور قرار می گیرد البته هزینه این نوع تبلیغات بستگی به ساعت و تعداد فالور دارد.

تبلیغات اسپانسری

این تبلیغ از طریق خود اینستاگرام انجام می گیرد که سیستم مدیریتی آن فیس بوک می باشد. لازم به ذکر است که شما برای انجام این تبلیغ باید پروفایل صفحه خود را به حالت بیزینس در بیاورید و بعد از آن هدف هایی را هم تعیین کنید. البته باید گفت که اینستاگرام ایران را تحریم کرده است و امکان این نوع تبلیغ برای ایرانیان وجود ندارد. هزینه این نوع تبلیغ بسیار بالا می باشد که از استقبال بالایی برخوردار نمی باشد.

تبلیغات در پیج های مشهور

هزینه این نوع از تبلیغات بسیار بسیار بالا می باشد و دلیل آن نیز تاثیر بالایی که بر مخاطبین دارد می باشد. البته این افراد تا از کیفیت محصول شما راضی نباشند تبلیغ نخواهند کرد.

ربات اینستاگرامی

یکی از روش هایی می باشد که بسیار کم هزینه است و به صورت خودکار عمل می کند، اما در حال حاضر منسوخ شده و بازخورد مناسبی ندارد. بنابراین استفاده از آن را به شما عزیزان پیشنهاد نمی کنیم.

بازخورد تبلیغات در اینستاگرام

اول: اینکه باید تبلیغات در پیج هایی قرار بگیرد که مرتبط با محصول شماست.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.