وبلاگ

» خرید کولر گازی گری

در فصول گرم سال برای خنک کردن منزل و محل کار بخصوص در مناطق با هوای گرم و خشک نیاز به خرید کولر گازی مرغوب و با دوام و برند خوب یکی از مهم ترین اقداماتی است که میتوان برای تهویه مطبوع و خنک کردن فضای منزل و محل کار انجام داد. برای خرید کولر گازی گری مرغوب و با کیفیت با قیمت مناسب کولرهای کازی گری (Gree) قطعا شما را راضی خواهد کرد. 

نحوه عملکرد کولر گازی گری (Gree) 

کولرهای گازی و اسپلیت گری (Gree) در مدل های مختلف با پیشرفته ترین دستگاه های روز دنیا ساخته شده اند که با مصرف کم انرژی و بازده خوبی توانسته است طرفداران راضی زیادی را به خود اختصاص دهد. 

کولرهای گازی گری با جذب هوای گرم داخل  و تولید هوای خنک و مطبوع از طریق فرایند تبخیر مایع مبرّد به گاز در اواپراتور کولر را دارا می باشد . کولر گازی از یک بخارکننده جهت جذب گرمای هوا (اواپراتور)، یک کمپرسور جهت متراکم کردن گاز مبرّد، یک کندانسور بیرونی جهت خنک کردن مبرد، شیر انبساط تشکیل گردیده است .کجذب هوای گرم داخل  و تولید هوای خنک و مطبوع از طریق فرایند تبخیر مایع مبرّد به گاز در اواپراتور کولر را دارا می باشد.کولر گازی از یک بخارکننده جهت جذب گرمای هوا (اواپراتور)، یک کمپرسور جهت متراکم کردن گاز مبرّد، یک کندانسور بیرونی جهت خنک کردن مبرد، شیر انبساط تشکیل گردیده است.

نمایندگی کولر گازی گری در تهران با فروش انواع کولر گازی گری به صورت حضوری و مجازی این امکان را برای مشتریان عزیر فراهم‌ نموده است که از هر کجای ایران که باشند به راحتی بتوانند نسبت به خرید کولر گازی انتخابی خود اقدام کنند.

انواع کولرهای گازی (Gree)

فرض کنید تمام کولرهای گازی عین هم باشند در یک اندازه و ظرفیت یکسان.
خیلی از افراد نیاز به ظرفیت بالا ندارند و می‌خواهند از یک کولر گازی کوچکی برای خنک کردن اتاق خود استفاده کنند.
پس با این وجود اگر تمام مدل‌ها یک ظرفیت یکسان داشته باشند این شخص از خرید کولر گازی منصرف می‌شود.
از این رو کمپانی‌های سازنده کولر گازی برای اینکه مشتریان خود را از دست ندهند کولرهای گازی را در انواع مختلف طراحی کرده اند که هر فرد بتواند از این دستگاه در محیط‌های مختلف استفاده کند.
موارد زیر از انواع کولرهای گازی (Gree) موجود در بازار جهانی است که با یک بار خرید تا چندین سال میتوانید با رضایت کامل از آن استفاده کنید. 

  1. یونیت یا مدل پنجره ای
  2. مدل اسپلیت یا دو تکه
  3. کولر گازی مدل پرتال
  4. داکت اسپلیت
  5. کولرهای گازی مولتی اسپلیت
  6. مدل سقفی و زمینی
  7. کولرهای گازی مرکزی(ایستاده)

کولر های گازی را می توان به دو دسته  کولرهای دو تکه یا همان اسپلیت ها و کولر گازی یک تکه (پنجره ای یا پرتابل) تقسیم بندی نمود.

کولر گازی دو تکه یا همان اسپلیت ها از دو پنل داخلی و پنل خارجی (کندانسور) تشکیل گردیده است . بخش داخلی را ، یونیت داخلی یا پنل داخلی (اواپراتور) و همچنین بخش خارجی را ، یونیت خارجی یا پنل بیرونی (كندانسور) مینامند.
کمپرسور در واقع موتور یا قلب کولرهای گازی و اسپلیتها می باشد که بدلیل قرار گرفتن آن در بخش خارجی دستگاه صدای حاصل از کار کرد دستگاه به داخل ساختمان منتقل نمی شود، لذا احساس راحتی و آرامش صوتی بیشتری حاصل می گردد. کمپرسورها یا موتور کولرگازی را می توان در سه نوع کمپرسور پیستونی حاره ای،کمپرسور اسکرال و کمپرسور روتاری تقسیم بندی نمود .ولر های گازی را می توان به دو دسته  کولرهای دو تکه یا همان اسپلیت ها و کولر گازی یک تکه (پنجره ای یا پرتابل) تقسیم بندی نمود.
کولر گازی دو تکه یا همان اسپلیت ها از دو پنل داخلی و پنل خارجی (کندانسور) تشکیل گردیده است. بخش داخلی را، یونیت داخلی یا پنل داخلی (اواپراتور) و همچنین بخش خارجی را یونیت خارجی یا پنل بیرونی (كندانسور) مینامند.

وظیفه کمپرسورها در کولرهای گازی گری (Gree)

کمپرسور در واقع موتور یا قلب کولرهای گازی و اسپلیتها می باشد که بدلیل قرار گرفتن آن در بخش خارجی دستگاه صدای حاصل از کار کرد دستگاه به داخل ساختمان منتقل نمی شود، لذا احساس راحتی و آرامش صوتی بیشتری حاصل می گردد. کمپرسورها یا موتور کولرگازی را می توان در سه نوع کمپرسور پیستونی حاره ای، کمپرسور اسکرال و کمپرسور روتاری تقسیم بندی نمود. اسپلیت ها را نیز می توان در انواع مختلفی از جمله اسپلیت های دیواری، ایستاده، سقفی، کاستی و … تقسیم بندی نمود. کولرگازی یک تکه پنجره ای بسیار متداول بوده و محل نصب آنها در داخل قاب پنجره می باشد.  

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.