وبلاگ

» فروش دیاگ خودرو

دیاگ اسکانیا

تاریخ اسکانیا
اسکانیا در سال ۱۸۹۱ تأسیس شد. از آن زمان تاکنون بیش از ۱۴۰۰۰۰۰ کامیون و اتوبوس برای کارهای حمل و نقل سنگین ساخته و تحویل داده ایم.

امروزه اسکانیا یکی از پیشروترین تولیدکنندگان کامیون های سنگین و اتوبوس در جهان است. موتورهای صنعتی و دریایی یکی دیگر از حوزه های تجاری مهم است. برخلاف رقبای خود، ما به طور سیستماتیک منابع خود را در بخش حمل و نقل سنگین متمرکز کرده ایم.

در طول بحران مالی سوئد در اوایل و اواسط دهه ۱۹۹۰، Scania، Västra Götaland و Norrbotten از جمله کشورهایی بودند که بیشترین آسیب را در کشور داشتند و در نتیجه نرخ بیکاری بالایی داشت.در پاسخ به این بحران، فرمانداران شهرستان ها در شهریور ۹۶ از سوی دولت موظف شدند تا اقدامات مختلف را در شهرستان ها برای افزایش رشد اقتصادی و اشتغال با جذب بازیگران منطقه ای هماهنگ کنند. اولین پیشنهاد برای خودمختاری منطقه‌ای و پارلمان منطقه‌ای توسط مناطق محلی حزب سوسیال دموکرات در اسکانیا و وسترا گوتالند در سال ۱۹۹۳ ارائه شده بود. زمانی که سوئد دو سال بعد به اتحادیه اروپا پیوست، مفهوم “مناطق اروپا” مورد توجه قرار گرفت. رویکرد منطقه‌گرایانه‌تری در سیاست ملی اتخاذ شد. این عوامل در تبدیل بعدی شهرستان اسکانه به یکی از اولین “منطقه های آزمایشی” در سوئد در سال ۱۹۹۹، که به عنوان اولین “آزمایش منطقه ای” کشور تأسیس شد، کمک کرد.

 

هویت منطقه ای نسبتا قوی در اسکانیا اغلب به منظور توضیح حمایت عمومی در استان از تلاش های تمرکززدایی ارائه شده توسط دولت سوئد ذکر می شود. بر اساس تحقیقات مصاحبه ای در مقیاس بزرگ در مورد منطقه اسکانیا در اسکانیا، محققان دریافته اند که روند غالب در میان ساکنان اسکانیا این است که “به منطقه خود با چشمان مثبت تر و با اتکای محکم به تحویل کالاها در اسکانیا نگاه کنند.” شرایط افزایش دموکراسی و نتایج سازنده حاصل از برنامه ریزی اقتصادی».

حتی در دوره‌های افت بازار کامیون‌ها، اسکانیا درآمد خوبی از خود نشان داده است. برای بیش از هفت دهه، اسکانیا هر سال یک سود گزارش کرده است.

یازده کارخانه در پنج کشور در سال ۲۰۰۰ در ساخت اسکانیا با شماره ۱۰۰۰۰۰۰ شرکت داشتند.

دیاگ ولوو

 

به گزارش خبرنگار ترند ، ۱۶ ژانویه ، صادقی در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت ولوو اخیراً نامه ای ارسال کرده و از دولت ایران خواسته است تا افرا موتور را از لیست شرکتهایی که به عنوان نماینده ولوو فعالیت می کنند حذف کند.

 

در ۸ ژانویه ، رسانه ها گفتند مجوز کار Afra Motor تا اطلاع ثانوی لغو شده است. وزارت صنعت ، معدن و تجارت در پی شکایت مشتریانی که ادعا می کنند این شرکت از ارائه خدمات پس از فروش خودداری کرده است ، این اقدام را انجام داد. مجوز کار این شرکت تا مارس ۲۰۲۰ معتبر بود.گزارشات چند روز پیش حاکی از این بود که صادقی نامه ای به افرا موتور نوشته که ممنوعیت فعالیت های این شرکت برداشته شده است.Volvo Cars در حال برنامه ریزی برای خرید شرکت مادر ژجیانگ جیلی هلدینگ و رهایی از سرمایه گذاری مشترک چینی خود است. سازنده سوئدی (در حال حاضر سوئدی-چینی) به چشم انداز عرضه عمومی سهام IPO اشاره کرده است ، که اکثر تحلیلگران معتقدند با ایجاد فاصله از Geely تقویت می شود.در حالی که حزب کمونیست چین به دستورات شرکت های خودروساز الکتریکی برای مشارکت در مشارکت مشترک با مشاغل داخلی داخلی پایان داده است ، این قانون هنوز برای خودروسازان سنتی وجود دارد. با این حال ، فرض کلی این است که اکثر افراد با لغو قانون در سال آینده سعی خواهند کرد مالکیت کامل دارایی های چینی خود را به دست آورند. اما منتقدان هشدار می دهند که ملت هیچ گونه تعهدی برای تعهد به واحدهای خارجی پس از جدایی با شرکای محلی خود ندارد.بر اساس نگرانی های بین المللی سرقت مالکیت معنوی ، نویسنده شما حتی استدلال می کند که چین در حال حاضر آنچه از این مشاغل نیاز دارد را دارد. چرا به آنها اجازه نمی دهید که از روابط خارج شده خریداری کرده و مسئولیت کلی تسهیلات خود را بر عهده بگیرند ، در حالی که دولت می تواند هر محدودیتی را که می خواهد پیش ببرد؟ شاید من بیش از حد بدبین هستم. اما چین تمایل دارد بدون هیچ طلبگی آنچه را که برای خود بهترین است انجام دهد و در حال حاضر از به اشتراک گذاری فناوری مورد نیاز از طریق JV استفاده کرده است.سپس ولوو اعلام کرده است که درجه بالایی از خودمختاری را از Geely دریافت می کند. اما همچنین به نظر می رسد که به هیچ وجه دلپذیر نبوده و از ادغام احتمالی که توسط شرکت مادر چینی در سال ۲۰۲۰ مطرح شد ، جلوگیری کرد.در حالی که جزئیات قرارداد فعلی توسط هیچ یک از دو شرکت به اشتراک گذاشته نشده است. رویترز گزارش داد که ولوو کنترل کامل کارخانه های کارخانه های تولیدی خود در چنگدو و داکینگ و همچنین مرکز تحقیق و توسعه خود در شانگهای را بر عهده خواهد گرفت. همچنین گمانه زنی شد که چرا Geely نمی تواند به شدت چسبیده باشد وقتی فروش ولوو توسط آلمانی ها کاهش می یابد.

دیاگ کاترپیلار

کاترپیلار: تاریخ طولانی و داستان نوآوری در تجهیزات سنگین
برادران کلیولند به رابطه طولانی و موفق خود با Caterpillar ، رهبر جهانی در تولید تجهیزات سنگین صنعتی با دفتر مرکزی در Peoria ، Illinois مفتخر است. از زمان افتتاح اولین نمایندگی کاترپیلار در پنسیلوانیا مرکزی در سال ۱۹۴۸ ، ما سنت افتخار و خدمات کاترپیلار را با افتخار ادامه دادیم. این سنتی است که بیش از ۸۵ سال از آغاز فعالیت کاترپیلار در ۱۹۲۵ برمی گردد.

تاریخچه کاترپیلار با نام آغاز می شود
در حالی که شرکت کاترپیلار تراکتور در اصل در سال ۱۹۲۵ در نتیجه ادغام بین شرکت تولیدی هولت و C. L. Best Tractor Company تاسیس شد ، نام کاترپیلار سالها پیش شکل گرفت. در اوایل دهه ۱۹۰۰ ، بنجامین هولت ، به دنبال راهی برای بهبود تحرک و کشش تراکتورهای بخار شرکت خود ، چرخ ها را با ریل های چوبی که به زنجیر پیچ شده بودند ، جایگزین کرد. این نوآوری آنقدر خوب عمل کرد که گفته شد یکی از تماشاچیان اظهار داشته است که دستگاه مانند یک کرم خزنده در حال حرکت است. هولت موافقت کرد و ماشین جدید خود را “کاترپیلار” نامگذاری کرد ، نامی که وی در نهایت در سال ۱۹۱۰ علامت تجاری کرد. در سال ۱۹۸۶ کاترپیلار رسما نام شرکت را از Caterpillar Tractor Company به Caterpillar، Inc. تغییر داد.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.