وبلاگ

» کارت ویزیت لایه باز

کارت ویزیت لایه باز

قطعا یکی از ساده ترین و ابتدایی ترین ابزارهای تبلیغاتی برای هر کسب و کاری کارت ویزیت است. اما توجه داشته باشید این ابزار ساده نقش بسیار مهمی در کسب و کار شما دارد.

شما در اولین ملاقات خود در یک جلسه کاری، میهمانی و یا در فضای خیابان ممکن است بخواهید پل های ارتباطی خود را در اختیار یک شخص قرار دهید.

یک ویزیت خوب بهترین ابزار برای چنین کاری است اما به شرط آنکه این کارت بتواند ارزش های شخصی و تجاری شما از طریق سبک طراحی و جنس چاپ شده منتقل نماید.

کارت میتواند دلیلی برای ملاقات بعدی شما باشد. یک طراحی جذاب و منحصر به فرد میتواند این سطح از برندینگ را به مخاطب منتقل نماید که ارزش های شما برای خودتان و مخاطبین تا چه اندازه است.

من همیشه در صحبت های خودم در خصوص کارت ویزیت آن را شناسنامه شغلی افراد معرفی میکنم، چراکه هویت شما و اطلاعات مهم کسب و کارتان از طریق آن منتقل میشود.

فروشگاه ایده های گرافیکی با متنوع ترین مجموعه کارت ویزیت لایه باز

انواع کارت ویزیت

کارت ها انواع مختلف و گوناگونی دارد. اصولا تعریف دقیقی برای آنکه شما از چه نوعی برای کسب و کارتان استفاده نمایید وجود ندارد، اما مدل های متعارفی هست.

مثلا جنس کتان به علت خاص بودن، ابعاد و بافتی که دارد برای اشخاص همچون پزشکان، مهندسان، وکلا و افرادی از این دست بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد.

جنس های جدیدتر همچون لامینت مات و براق هم برای سالن های زیبایی، نمایشگا هها و بطور کلی کسب و کارهای فروشگاهی بیشترین استفاده را دارد.

جنس های خاص کارت ویزیت همچون PVC ، شیشه ای و غیره هم سلیقه ای هستند و اگر شما بخواهید هزینه های بالایی پرداخت نمایید قطعا میتواند نمونه ای خاص و منحصر به فرد برای شما باشد.

استفاده از یک طرح خاص الویت اول در کارت است، شما با یک طراحی حرفه ای میتوانید کاری کنید که همیشه این کارت همراه مخاطب و یا مشتری شما باشد.

طراحی مسئله مهمی است و رعایت استانداردهای چاپی و اطلاعات درج شده روی آن بسیار بالا است.

توجه داشته باشید این طراحی زیبا و خاص در مرحله چاپ به مخاطب شما ارائه میشود و اگر کیفیت چاپ خوب نباشد، زحمات طراحی شما نیز از بین خواهد رفت.

فروشگاه ایده های گرافیکی با متنوع ترین مجموعه کارت ویزیت لایه باز

کارت ویزیت لایه باز

طراحی کارت ویزیت برای هر نوع از کسب و کارها دارای اهمیت بالایی است، خلاقیت، رعایت استانداردها و از همه مهم تر ایده های نو در قالب بندی که موجب میشود یک طرح ماندگار داشته باشید.

در مجموعه دکتر آر.جی بیش ۳۰۰ نمونه کارت ویزیت لایه باز با کیفیت بسیار بالا و بر اساس استانداردهای چاپی موجود است.

این طرح ها بر اساس تخصص کسب و کار و بر اساس مدل طراحی دسته بندی شده اند. همگی لایه باز هستند و به راحتی میتوان آنها را ویرایش نموده و هر نوع تغییر فونتی، تصویری و قالب را در آنها پیاده سازی کرد.

طرح های کارت ویزیت موجود در سایت مرتبا به روز رسانی شده و شما میتوانید فایل های خود را مرتبا ارتقاع دهید.

توجه داشته باشید این طرح های گرافیکی توسط حرفه ای ترین طراحان و با بالاترین کیفیت ممکن ایجاد شده اند و شما هرگز مشابه آنها را ندیده اید. به کمک آنها میتوانید مشتریان خود را غافلگیر و یا کسب و کارتان را بهتر به مشتریان معرفی نمایید..

فروشگاه ایده های گرافیکی با متنوع ترین مجموعه کارت ویزیت لایه باز

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.