وبلاگ

» دزدگیر اماکن GSM : چرا باید برای امنیت خانه خود هشدار GSM انتخاب کنید؟

دزدگیر اماکن GSM : چرا باید برای امنیت خانه خود هشدار GSM انتخاب کنید؟

دزدگیر اماکن GSM می توانند افزودنی عالی در تنظیم امنیت خانه شما باشند. GSM مخفف Global System for Mobile است ، به این معنی که امنیت خانه شما به شبکه تلفن همراه GSM متصل می شود. هشدار GSM می تواند یک گزینه امنیتی بی سیم عالی برای خانه شما باشد.

دزدگیر اماکن GSM : سیستم هشدار بی سیم با فرستنده تلفن همراه

دزدگیر اماکن GSM یک محصول بی سیم برای امنیت خانه است. خود هشدار امنیتی و همچنین سنسورهای حرکتی و سنسورهای باز شدن درب و پنجره به شبکه تلفن همراه متصل می شوند. اساساً ، زنگ هشدار امنیت GSM شما با استفاده از سیم کارت با شبکه گسترده GSM ارتباط برقرار می کند.

سیستم های دزدگیر خانگی GSM چه مزایایی دارند؟

دزدگیر اماکن GSM محصولی قابل اطمینان برای ایمن نگه داشتن خانه شما است.

اگر کسی در تلاش است تا در سیستم امنیتی خانه شما دستکاری کند ، نمی تواند با قطع منبع تغذیه خانه یا آسیب رساندن به خطوط تلفن آن ، سیستم های هشدار منزل شما را خاموش کند.

هشدار امنیتی GSM شما همچنان کاملاً خوب کار خواهد کرد ، زیرا تا شبکه تلفن همراه GSM متصل خواهد بود.

علاوه بر این ، دزدگیر اماکن GSM یک محصول بی سیم است. این بدان معنی است که شما قادر خواهید بود هشدار GSM خود را به سرعت و به راحتی نصب کنید. سیستم های امنیتی خانه بی سیم می توانند در هر مکانی در اطراف خانه شما راه اندازی شوند ، زیرا با سیم کشی پیچیده ای که باید به دیوارهای ملک شما وارد شود محدود نمی شوند.

بنابراین ، شما می توانید استراتژیک ترین مکان ها را در اطراف خانه خود برای سیستم جدید هشدار      GSM خود انتخاب کنید. اکثر سیستم های امنیتی خانگی بی سیم با باتری کار می کنند ، از جمله پانل کنترل هشدار امنیتی ، هر سنسور حرکت ، دوربین های امنیتی یا ویژگی های آژیر امنیتی. عملکرد باتری به این معنی است که شما می توانید سیستم های امنیتی خود را به راحتی تغذیه و عملکرد خود را حفظ کنید تا خانه خود را ایمن نگه دارید.

معایب دزدگیر اماکن GSM چیست؟

دزدگیر اماکن GSM ، دقیقاً مانند آنچه در تلفن همراه شما است ، از طریق یک سیم کارت هشدار را به مسئولان اعلام می کنند. بنابراین ، مانند سیم کارت تلفن ، برای اینکه سیستم امنیتی خانه خود به شبکه تلفن همراه متصل باشد ، باید هزینه اشتراک را پرداخت کنید.

اگر در فکر نصب یک دزدگیر اماکن GSM هستید، حتماً این هزینه اضافی را که در مورد تنظیمات امنیتی کلی شما ایجاد می شود به خاطر بسپارید: پانل کنترل دزدگیر ، سنسورهای تشخیص حرکت ، دوربین های امنیتی ، درب و سنسورهای باز شدن پنجره و غیره

همچنین شناخته شده است که سارقین از دستگاه های گیربکس شبکه تلفن همراه برای برهم زدن هشدار امنیت خانه GSM استفاده می کنند. از آنجا که زنگ هشدار GSM شما از طریق شبکه تلفن همراه کار می کند ، اگر هر متجاوز بالقوه ای موفق شود شبکه تلفن همراه اطراف را مسدود کند ، کار نمی کند.

مطمئن شوید که دزدگیر اماکن GSM را با تنظیم امنیت خانه PSTN (شبکه تلفن همگانی) اشتباه نمی گیرید. برخلاف هشدارهای GSM ، سیستم های امنیتی خانگی PSTN برای ایجاد هشدار از اتصال ثابت شما استفاده می کنند.

هشدارهای خانه GSM: چگونه هشدار را از خانه خود دریافت می کنید؟

بنابراین ، واقعاً چه اتفاقی می افتد که کالای GSM شما توسط یک سارق – یا هر فعالیت غیرمعمول دیگری – در خانه شما راه اندازی شود؟

هشدار آژیر فعال می شود

دزدگیر اماکن GSM شما صدای آژیر بلندی را منتشر می کند تا مردم منطقه را از این واقعیت که هشدار داده است آگاه کند. این ممکن است یک سارق را وادار به فرار کند قبل از اینکه موفق شوند چیزی را سرقت کنند. بعلاوه ، این به شما ، همسایگان و هر پلیس عبوری (به عنوان مثال) اطلاع می دهد که در خانه شما حادثه ای رخ داده است.

هشدار GSM شما از شبکه تلفن همراه برای ارسال هشدار امنیتی پیامکی استفاده می کند

به سادگی شماره تلفن همراه خود را در سیستم امنیتی GSM خود ذخیره کنید و در صورت بروز مشکل امنیتی در خانه ، هشدارهای پیامکی را به صورت بلادرنگ دریافت خواهید کرد. در این صورت می توانید از هر کجا که هستید اقدام کنید ، در حالی که آژیر هشدار GSM شما برای هشدار دادن به افراد در نزدیکی به صدا در می آید. اگر موافقت کرده اید که بخشی از یک طرح نظارت از راه دور هستید ، می توانید شماره شرکت امنیت خانه خود را به سیستم GSM اضافه کنید.

خدمات سئو سایت چیست؟

یکی از مهم ترین مواردی که می تواند روی فروش شما در کسب و کار تاثیر داشته باشد، بدون شک انجام تبلیغات است اما توجه داشته باشید که تبیلغات می تواند هزینه زیادی برای شما داشته باشد و زمان زیادی را از شما بگیرد. به همین دلیل ما در میموس می خواهیم راهکارهایی را به شما معرفی کنیم که با پرداخت کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان بهترین نتیجه و بازخورد را داشته باشید.

شما به راحتی می توانید در محیط اینترنت خودتان را به مشتریان معرفی کنید. شاید برای شما هم جالب باشد اما بهتر است بدانید که به صورت روزانه ۳٫۵ میلیارد سرچ در گوگل توسط مردم انجام می شود که حدود ۹۰ هزار سایت فارسی و وردپرسی در اختیار مردم قرار داده می شود. با توجه به اینکه این روزها ۵۰ میلیون ایرانی به اینترنت دسترسی دارند، این گزینه می تواند درصد جستجو را تا حدود زیادی افزایش دهد.

صفحه اول گوگل، جایی است که شما می توانید خودتان را به تمام مردم معرفی کنید. اگر می خواهید کسب و کار خود را به صورت حرفه ای پیش ببرید باید از بهترین خدمات سئو برای سایت خود استفاده کنید و به صورت هدفمند جلو بروید تا بتوانید در صفحه اول گوگل قرار بگیرید. قرار گرفتن در صفحه اول گوگل با در نظر گرفتن  سئو سایت کار دشواری نخواهد بود. حتی اگر تجربه کافی را نداشته باشید.

تحریریه‌ ی ما در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی ( رپورتاژ آگهی ) نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.