وبلاگ

» سواحل زیبای جزیره کیش

سواحل زیبای جزیره کیش

کیش از جزایر بسیار زیبا و گردشگری در ایران است. جزیره کیش در استان هرمزگان قرار گرفته است. این جزیره در حدود ۱۰۰ کیلومتر مربع مساحت دارد. کیش با دارا بودن تفریحات مختلف آبی و ساحل‌های بسیار خوبش معروف است. در آنجا می‌توانید به انواع تور‌های گردشگری با کشتی و قایق بروید و از انواع ورزش‌های آبی بهره ببرید که شامل پاراسیلینگ، غواصی، اسکی با کابل و بسیاری دیگر می‌شود. سواحل کیش دارای شن‌های مرغوب و باکیفیت و همینطور آبی زلال و شفاف است. کیش همچنین امکانات مختلف تفریحی دارد و شامل انواع مراکز خرید مدرن و بزرگ می‌شود که می‌توانید کالاهای خارجی را با قیمت مناسب در آنجا تهیه کنید. بسیاری از ایرانیان به جهت وجود همین مراکز خرید و بازارها کیش را برای سفر خود انتخاب می‌کنند و تور کیش از تور‌های بسیار محبوب در میان تورهای داخل ایران است. کیش همچنین شامل هتل‌های بسیار خوب می‌شود و برخی از بهترین هتل‌های ۵ ستاره در کیش قرار گرفته‌اند. رستوران‌های بسیار خوبی در کیش وجود دارند که با غذاهای متنوع می‌توانند شما را راضی کنند. در آنجا می‌توانید انواع غذاهای دریایی را میل کنید که با مواد اولیه تازه تهیه می‌شوند. در کیش همچنین می‌توان به نقاط طبیعی و انواع پارک‌ها سر زد و در آنجا به دوچرخه سواری پرداخت، این جزیره می‌تواند برای روزها شما را سرگرم کند. در این جزیره سواحل بسیار خوبی قرار دارند. امروز می‌خواهیم بهترین پارک‌های ساحلی و همچنین سواحل کیش را به شما معرفی کنیم در تور کیش حتماً به این نقاط سر بزنید و از آب و ساحل آنجا استفاده کنید.

پارک ساحلی میرمهنا

یکی از معروفترین پارک‌های ساحلی در تور کیش که بسیار زیبا و دارای آلاچیق است پارک ساحلی میرمهناست. این پارک ساحلی بسیار زیبا و سرسبز بوده و امکانات رفاهی کاملی را شامل می‌شود. این پارک در میان مسجد خاتم الانبیا و میدان جاسک قرار گرفته است و یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های ساحلی در جزیره کیش است. این پارک ساحلی در برخی اوقات سال محل تخم گزاری لاکپشت‌ها می‌شود که منظره‌ای بسیار جالب را خلق می‌کنند. آنجا در نزدیکی بازار ماهی فروشان است و همچنین چند رستوران و کافی شاپ را شامل می‌شود. در آنجا می‌توانید با قایق‌های تفریحی به دریا بروید و همچنین در شب آنجا موسیقی زنده برگزار میشود و فضایی شاد و سرزنده دارد. در نزدیکی این پارک مجموعه فرهنگی و تفریحی کاریز قرار گرفته است و می‌توانید به مراکز خرید مختلفی مثل بازار ونوی و همچنین بازار زیتون از آنجا بروید.

پارک ساحلی مرجان کیش

به توضیح سایت سفر باتو ، از دیگر پارک‌های ساحلی بسیار خوب کیش که امکانات خوبی را شامل می‌شود. پارک ساحل مرجان است. آنجا می‌توانید انواع تفریحات آبی را مثل جت اسکی سواری و همچنین اسکی با کابل روی آب انجام دهید. آنجا همچنین مکان بسیار مناسبی برای غواصی بوده و با داشتن صخره‌های مرجانی محیط زیر آبی بسیار شگفت انگیز و زیبایی را شامل می‌شود. ماسه‌های این ساحل بسیار تمیز و طلایی بوده و آبی تمیز و شفاف دارد. در نزدیکی این ساحل فروشگاه، رستوران و همینطور کافی شاپ وجود دارد.

پارک ساحلی مرد ماهیگیر کیش

پارک ساحلی مرد ماهیگیر به دلیل مجسمه زیبایش به این نام معروف است. مردم کیش اغلب به شغل ماهیگیر مشغول بوده و هستند. در این پارک نمادی از مردم کیش به شکل مردی در حال پرتاب تور قرار گرفته است. این مجسمه زیبا ۱۲ متر ارتفاع دارد و با هنرمندی بسیار بالا ساخته شده است. این پارک ساحلی شامل امکانات بسیار می‌شود. آنجا با داشتن طبیعت زیبا و درختان سرسبز مکانی بسیار عالی برای پیاده روی است. ساحل آنجا بسیار زیبا بوده و می‌توانید در آنجا استراحت کنید و به صدای زیبای موج‌های دریا گوش کنید. رستوران، کافی شاپ و همچنین مراکز خرید در نزدیکی این پارک قرار گرفته اند و پیست دوچرخه سواری کیش هم از آنجا می‌گذرد.

ساحل سیمرغ کیش

دیگر ساحل بسیار زیبا با اسکله‌ای کوچک و سنگی ساحل سیمرغ است که آنجا هم مانند پارک ساحلی مرد ماهیگیر شامل تندیسی بسیار دیدنی می‌شود. این ساحل دارای صخره‌های زیبا بوده و در آنجا می‌توانید مناظر بسیار زیبای خلیج فارس را مشاهده کنید. در نزدیکی آنجا رستوران، کافه و همچنین فروشگاه وجود دارد. پلاژ در نزدیکی این ساحل قرار دارد که در تابستانها می‌توانید در آنجا به آبتنی بپردازید. انواع تفریحات در آنجا قابل انجام است که می‌توان به قایق‌های بنانا، قایق پدالی، جت اسکی و همچنین موتور چهار چرخ در ساحل اشاره کرد.

ساحل کشتی یونانی کیش

از نقاط بسیار زیبا و مناسب برای عکاس و ثبت خاطرات در کیش ساحل زیبای کشتی یونانی است که در غرب جزیره کیش قرار گرفته است. این ساحل طبیعتاً با کشتی یونانی مشهور است که در هنگام غروب مکان خیال انگیز و جالب است. کشتی یونانی امروزه درحال از بین رفتن است ولی هنوز به عنوان نماد گردشگری جزیره کیش شناخته می‌شود. این ساحل شامل صخره‌های زیبا می‌شود و نقاط بسیار دیدنی دارد. یکی از بهترین کارها در کیش پیاده روی در سواحل آنجا است و این ساحلی یکی از بهترین ساحل‌ها برای پیاده روی و مشاهده مناظر زیبا است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.