وبلاگ

» چرا خدمات شبکه برای کسب و کارهای آنلاین اهمیت دارد؟

چرا خدمات شبکه برای کسب و کارهای آنلاین اهمیت دارد. کسب و کارهای آنلاین از آن دست مشاغلی هستند که نیاز به خدمات و پشتیبانی دائمی از کسب و کار خود دارند. بسیاری از شرکت ها امروزه به صورت آنلاین به مشتریان خود خدمات ارائه می کنند و یا در مجموعه خود از شبکه های کامیپوتری برای سرعت بخشیدن به کارها بهره می برند. از این رو خدمات شبکه یکی از الزامات اساسی این شرکت ها است.

شبکه چیست؟

به مجموعه کامپیوترها و سخت افزارهایی که در یک شرکت به هم متصل شده باشند، شبکه می گویند. امروزه شبکه های کامپیوتری برای بسیاری از مشاغل الزامی است و بدون آن نمی توانند به فعالیت های خود بپردازند. شبکه ها باعث سرعت بخشیدن به کارها می شوند و سخت افزار را در شبکه به اشتراک می گذارند. مثلا شما می توانید از یک پرینتر برای چند تا کامپیوتر بهره ببرید. این کار باعث می شود هزینه های خرید تجهیزات و به دنبال آن هزینه های سرویس و نگهداری تجهیزات به شدت کاهش پیدا کند. این امر موجب کاهش هزینه های کسب و کارها شده و از اتلاف هزینه ها جلوگیری می کند.

خدمات شبکه چیست؟

برخی از شرکت ها برای پشتیبانی و نگهداری شبکه خود افرادی را استخدام می کنند. اصطلاحا به این افراد پشتیبان شبکه گفته می شود. در برخی موارد نیز شرکت ها به جای استخدام افراد، خدمات شبکه خود را برونسپاری می کنند. شرکت های خدماتی بسیاری در تهران و کرج وجود دارند که به کسب و کارهای مختلف خدمات شبکه ارائه می دهند.

این شرکت ها بسته به نیروهای فنی که دارند خدمات پشتیبانی شبکه، نصب و راه اندازی خدمات پسیو و اکتیو، کابل کشی شبکه و سایر کارهای شبکه را انجام می دهند. برخی از شرکت های شبکه صرفا خدمات نصب و راه اندازی ارائه می دهند و با پشتیبانی شبکه کاری ندارند. برخی دیگر از شرکت ها صرفا کارهای پشتیبانی و نگهداری شبکه را انجام میدهند و در نصب و راه اندازی و پسیو شبکه ورود نمی کنند. اما شرکت ها معتبر با نیروهای کاری مجرب تمامی خدمات شبکه را در قالب یک مجموعه به شما ارائه می دهند تا از سردرگمی و مشکلات پیش رو جلوگیری کنند.

چرا خدمات شبکه مهم است؟

چون کسب و کارهای آنلاین برای کارهای داخلی شرکت و تبادل اطلاعات و استفاده از سخت افزارها به شبکه نیاز دارند. از طرفی دیگر بسیاری از شرکت ها با استفاده از شبکه های رایانه ای به مشتریان خود خدمات ارائه می دهند و با آن ها در ارتباط هستند. مسلما با قطع شدن شبکه و یا اخلال در سرویس های ارائه شده صدمات جبران ناپذیری به شرکت ارائه دهنده خدمات و همچنین کسب و کارهای دریافت کننده خدمات وارد می شود. به همین خاطر پشتیبانی و نگهداری شبکه از اهمیت بسیاری بالایی برخوردار است.

برونسپاری خدمات

مهمترین موضوع در برونسپاری خدمات شبکه، تجربه است. از آنجایی که شرکت های شبکه با بسیاری از کسب و کارها و شبکه های مختلف سروکار دارند، از این رو تجربه بسیار بالایی دارند. به همین دلیل می توانند مشکلات شبکه را به سرعت حل کنند. در مقابل افرادی که استخدام می شوند، از آنجایی که کار عملی نکرده اند و صرفا چند دوره شبکه را دیده اند در بسیاری از موارد از حل مشکلات شبکه بر نمی آیند. به همین خاطر است که حتی شرکت های بزرگ و سازمان ها هم برای دریافت خدمات با کیفیت شبکه آن را برونسپاری می کنند.

دریافت خدمات شبکه

از مهمترین نکاتی که در انتخاب یک شرکت خدمات دهنده شبکه باید د نظر داشته باشید، اعتبار و سابقه آن شرکت است. مسلما خوشنامی یک شرکت و داشتن مشتریان راضی نشان دهنده سرویس دهی عالی آن شرکت است. هرچه شرکت خدمات شبکه از تجربه و سابقه بالاتری برخوردار باشد، خدمات تخصصی تری به مشتریان خود می دهد و آن ها را در هنگام مشکلات تنها نمی گذارد. این امر بسیار حیاتی و مهم است و باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید.

باید شرکتی را برای برونسپاری خدمات شبکه خود انتخاب کنید که اولا تجربه بالا با سابقه زیاد داشته باشد. دوما در صورت بروز مشکلات به سرعت وارد عمل شده و مشکلات شما را با بهترین کیفیت حل کند. بسیاری از شرکت های تازه کار با دادن وعده و وعید مشتریان را به سوی خود جذب می کنند اما به خاطر نداشتن تجربه کاری مناسب در زمان بروز مشکلات از زیر بار خدمات شانه خالی می کنند. به همین دلیل باید با شرکتی قرارداد همکاری منعقد کنید که بتواند در زمان های بحرانی به داد شما برسد و به جای حرف زدن بتواند عمل کند و مشکلات پیش آمده برای شبکه شما را حل کند.

بهترین شرکت خدمات شبکه

یکی از بهترین و قدیمی ترین شرکت های خدمات شبکه در تهران پیشگام رایانه است. این شرکت داری ۲۱ سال تجربه بوده و از نیروهای آموزش دیده و با تجربه استفاده می کند. آدرس اینترنتی شرکت خدمات شبکه پیشگام رایانه pishgamrayaneh.com می باشد. از مزایای پیشگام رایانه نسبت به سایر رقبا ارائه خدمات در همه زمینه های شبکه است. این شرکت کلیه خدمات شبکه را با سرعت و کیفیت بالا انجام می دهد. پشتیبانی ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته از دیگر مزیت های پیشگام رایانه است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.