وبلاگ

» هم خانه بخرید، هم اقامت بگیرید

 

 

هم خانه بخرید، هم اقامت بگیرید

یکی از راه­های مهاجرت به یونان، استفاده از قانون خودحمایتی یونان و یا خرید ملک در یونان است. با خرید خانه در یونان می­توانید از اقامت دائم در آن کشور برخوردار شوید. اطلاعات مربوط به نحوه اخذ ویزای طلایی، بهترین شهرهای یونان برای زندگی، قیمت ملک در یونان و دیگر اطلاعات لازم در این زمینه، همگی در پایگاه خبری ملک هفت.

 

اگر قصد مهاجرت دارید، اگر می­خواهید با خرید خانه، اقامت یک کشور اروپایی را به دست آورید، ما شما را با تمام حقایق مربوط به آن آشنا می­کنیم. اگر شما هم علاقه­مند به سرمایه­گذاری در کشورهای اروپایی هستید، خرید ملک در یونان یکی از بهترین گزینه­ها است. مشاوره های حقوقی، اطلاعات ملکی و مهاجرت ملکی، همه را در یک جا بخوانید. پایگاه خبری ملک هفت نیازهای شما را می­داند، در موردشان اندیشیده و همه اطلاعات لازم را در یک سایت گردآوری کرده است. با یک کلیک می­توانید از قیمت مسکن، تحلیل بازار، روش­های مهاجرت به یونان، اخذ ویزا یونان و مشاوره­های حقوقی ما بهره­مند شوید.

 

اقامت یونان با تمکن مالی

اقامت یونان از طریق تمکن مالی چگونه است؟ اقامت سریع یونان به چه نحو ممکن است؟ شرایط لازم برای اخذ اقامت دائم، تابعیت و پاسپورت اروپایی در یونان چگونه است؟ مبلغ اولیه به منظور اخذ اقامت خودحمایتی یونان چقدر است؟ شرایط اخذ اقامت یونان از طریق تمکن مالی چیست؟ هزینه تمکن مالی یونان چقدر است؟ چه مدارکی جهت اخذ اقامت یونان از طریق خودحمایتی لازم است؟ مزایا و معایب مهاجرت به یونان از طریق تمکن مالی چیست؟ پاسخ تمام این سوالات را می­توانید به طور کامل و تنها با یک کلیک پیدا کنید. تمام زیر و بم اقدامات لازم برای این امر را می­توانید در پایگاه خبری ملک هفت پیدا کنید.

http://upcity.ir/images/25002139384162199220.jpg

عکس ۱: مهاجرت به یونان با خرید خانه

 

مزایا و مشکلات زندگی در یونان

قبل از مهاجرت به یونان باید با مشکلات زندگی در یونان و همچنین مزایای زندگی در یونان آشنا شوید. شما باید اطلاعات بسیار خوبی را کسب کرده و به اصطلاح با زیر و بم این کار آشنا شده باشید. برای این کار باید به کتاب­ها، سایت­ها و دفاتر حقوقی متعددی رجوع کنید. اما نگران نباشید، ما تمام اطلاعات لازم، تحلیل­های کارشناسانه و مشاوره­های حقوقی مفید را در یک سایت گردآوری کرده­ایم. یونان در تاریخ ۱۸ آوریل ۲۰۱۳ قانون اخذ اقامت با سرمایه‌گذاری در یونان یا ویزای طلایی یونان را تصویب نمود. شما می­توانید با خرید ملک در یونان، کارت اقامت موقت یک ساله اروپا را اخذ کنید و پس از گذشت ۵ سال و به شرط آنکه ملک موردنظر فروخته نشده باشد و متقاضی هم مرتکب خلاف‌های کیفری نشده باشد، می‌توانید اقامت دائم بگیرید. پس اگر شما هم علاقمند مهاجرت به یونان هستید و می­خواهید از این طریق اقامت یونان را تجربه کنید، خرید ملک در یونان گزینه فوق­العاده‌ای است. برای اطلاعات بیشتر با همه جوانب و شرایط خرید خانه در یونان حتماً به پایگاه خبری-تحلیلی ملک هفت مراجعه کنید و با آگاهی کامل در این زمینه اقدام کنید.

 

همه آنچه که باید درباره خرید ملک در یونان بدانید

در چندین سال اخیر، توجه عده زیادی از ایرانیان به خرید ملک در کشورهای خارجی معطوف شده است. خیلی از افراد ترجیح می­دهند که بخشی از اندوخته مالی­شان را در املاک و مستغلات کشورهای اروپایی سرمایه­گذاری کنند. اما مزایای این کار چیست؟ مهاجرت به یونان چگونه ممکن است؟ بهترین کشور خارجی برای خرید ملک کدام است؟ خرید ملک در یونان چه مزایایی دارد؟ خرید خانه در کدام شهر بهتر است؟ بهترین شهر یونان برای زندگی کدام است؟ خرید خانه در یونان هم سرمایه­گذاری کم ریسکی است و هم ویزای طلایی یونان را به ارمغان می­آورد. کشورهای زیادی این برنامه را در دستورکار خود قرار داده­اند. اما در این میان، یونان مزایای عمده­ای دارد که با یک کلیک در پایگاه خبری ملک هفت می­توانید از تمام آن­ها مطلع شوید.

http://upcity.ir/images/46216025705726893741.png

عکس ۲: خرید خانه مناسب برای اخذ اقامت سریع یونان

 

 

به قیمت شهرهای کوچک ایران، در یونان مالک شوید

باعث شگفتی شما می­شود که بدانید به قیمت مسکن در شهرهای کوچک هم مهاجرت به یونان را تجربه کنید. آیا ایرانی‌ها می‌توانند در یونان خانه بخرند؟ خرید ملک در یونان چگونه است؟ خرید خانه در یونان چه مزایایی دارد؟ با چه قیمتی می­توانید در یونان خانه­دار شوید؟ قیمت آپارتمان دوخوابه در یونان چقدر است؟ روند خرید ملک در یونان چگونه است؟ بهترین راه برای خرید خانه در یونان کدام است؟ پاسخ تمام این پرسش­ها و اطلاعات دیگر را می­توانید به راحتی و تنها با یک کلیک در مطالب خبری-تحلیلی وب­سایت ملک هفت پیدا کنید.

 

یافتن خانه مناسب در یونان

وقتی می­خواهید یک ملک را بخرید، باید اطلاعات کاملی را در مورد خود ملک، امکانات و تجهیزاتش، مناسب بودن و سالم بودنشان کسب کنید. حتی خرید ملک در شهر خودتان هم با چالش­های فراوان مواجه است. گاهی حتی ممکن است پس از امضای قرارداد به معایب آن پی ببرید. اما نگران نباشید، اطلاعات لازم، وکلا و مشاوره­های حقوقی­مان، تمام این فرآیند را برایتان ساده می­کنند. شما می­توانید به پایگاه خبری ملک هفت مراجعه کنید و به تمامی امکاناتی که برایتان مهیا کرده­ایم، دسترسی پیدا کنید.

 

http://upcity.ir/images/90483291443556584251.jpg

عکس ۳: مزایا و مشکلات زندگی در یونان

 

زندگی در یونان چگونه است؟

به گزارش سایت ملک ۷ ، شاخص­های بسیاری زیادی بر کیفیت زندگی در یک کشور تأثیر می­گذارند. از شاخصه­های اقتصادی بگیرید، تا نظام قضایی، میزان درآمد در یونان، میزان مالیات، نرخ بیکاری، ضریب جینی و بسیاری از دیگر عوامل می­توانند در رفاه زندگی شما تعیین­کننده باشند. برای اطلاع از تمام این شاخصه­ها نیازی نیست که به انواع و اقسام کتاب­ها و وب­سایت­ها سر بزنید، تمامی آن­ها و تحلیل­های مرتبط را با آپدیت روزانه در پایگاه خبری ملک هفت قرار می­دهیم تا با آگاهی کامل در مورد مهاجرت به یونان بیندیشید.

 

روش­های اخذ اقامت یونان

به طور کلی سه روش برای اخذ اقامت یونان وجود دارد. یکی از بهترین این روش­ها خرید ملک در یونان است. با خرید خانه در یونان به ارزش دویست و پنجاه هزار دلار می­توانید اقامت دائم یونان را اخذ نمائید. اقامت یونان از طریق سرمایه گذاری شامل کلیه افراد وابسته مانند: مالک – پدر – مادر – همسر و فرزندان زیر بیست و یک سال می­شود که پس از خرید ملک تمام این افراد می­توانند اقامت اروپا را به صورت دائم دریافت نمایند. در این روش اقامت پنج ساله در همان مرحله به متقاضی اعطا می­گردد و هر پنج سال با حفظ سرمایه فوق قابل تمدید است.

 

مراحل اخذ ویزا یونان

قبل از هر اقدامی برای خرید ملک در یونان حتماً لازم است که از همه مراحل قانونی سرمایه گذاری در یونان از طریق خرید ملک آگاه شوید. شما باید بدانید که چگونه می­توانید از خانه­های مختلف در یونان بازدید کنید، قوانین مالیاتی آنجا به چه نحو است و اساساً مراحل قانونی خرید ملک را باید مو به مو و با جزئیات کامل بدانید. ما به این نیاز شما هم اندیشیده­ایم و به همین منظور در پایگاه خبری ملک هفت اطلاعات لازم را قرار داده­ایم.

 

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.